O przedmiocie

MECHANIZMY I OBSZARY PRZEOBRAŻEŃ W ORGANIZACJACH - REDAKCJA NAUKOWA ARKADIUSZ POTOCKI, CENTRUM DORADZTWA I INFORMACJI DIFIN, WARSZAWA 2007. STAN DOBRY - NIEWIELKIE ZAGIĘCIA I ZARYSOWANIA NA MIĘKKIEJ OKŁADCE.
Publikacja jest efektem badań pracowników Katedry Zachowań Organizacyjnych Akademii Ekonomicznej w Krakowie prowadzonych w ramach tematu Zachowania organizacyjne we współczesnym zarządzaniu? oraz wyników studiów i wdrożeń Uczestników (praktyków i teoretyków zarządzania) Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez ww. katedrę pt. Przeobrażenia w organizacjach. Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem metod zarządzania w Zakopanem w dniach 8-10 czerwca 2007 r. Podstawą przeobrażeń w instytucjach gospodarczych i administracyjnych w XXI wieku jest ciągłe dokonywanie zmian organizacyjnych poprzez stosowanie coraz nowszych i bardziej złożonych metod organizacji i zarządzania. Stąd pierwszy rozdział jest poświęcony teoretycznym i praktycznym uwarunkowaniom stosowania instrumentarium zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji. Ten fragment książki jest stosunkowo obszerny choćby z tego powodu, iż tych narzędzi jest wiele, powstają nowe, następuje między nimi wzajemne przenikanie, podejmowane są próby zastosowań w innych niż dotychczas obszarach zarządzania. We współczesnym zarządzaniu coraz bardziej docenia się niematerialne zasoby organizacji. To właśnie one w coraz większym stopniu wpływają na wartość firmy. Zaczyna się więc cenić takie atrybuty jak marka, kapitał intelektualny, kultura organizacyjna itp., odpowiednio je kształtować i wykorzystywać w praktyce. Jednym z paradygmatów zarządzania na przełomie XX i XXI wieku jest jakość. Japoński kult jakości stał się wzorcem dla zarządzania nowoczesnymi przedsiębiorstwami na całym świecie. To ona stała się instrumentem pozyskiwania klientów i walki konkurencyjnej nie tylko w sferze produkcji ale i usług. W organizacjach wdrażane są systemy zarządzania jakością, powstają problemy kwantyfikacji jakości produktów (w tym projektów), a także pomiaru satysfakcji klienta. Tej właśnie problematyce poświęcony jest ostatni fragment książki. Publikacja ta jest dziełem nie tylko teoretyków, ale i praktyków zarządzania, co w moim przekonaniu jest jej walorem. Adresowana jest ona do studentów, praktyków, ale także nauczycieli akademickich.

  • Stan: Ze śladami użytkowania
  • Stan: Ze śladami użytkowania
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 42bf66cc-6fa7-4038-bcc6-0ece199061f4

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Bydgoszcz  
(21)
Sopot  
(15)
Polkowice  
(13)
Kielce  
(8)
Józefosław  
(8)
Szczutowo  
(7)
Stronie Śląskie  
(7)
Zielona Góra  
(7)
Płock  
(6)
Komorów  
(4)
Trzebnica  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Gostynin  
(3)
Twardogóra  
(3)
Elbląg  
(3)
Rybnik  
(3)
Tychy  
(3)
Radom  
(3)
Mikołów  
(2)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Suchy Las  
(1)
Widacz  
(1)
Wschowa  
(1)
Połaniec  
(1)
Wieruszów  
(1)
Chotomów  
(1)
Września  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Kościelec  
(1)
Borki  
(1)
Czarnków  
(1)
Lutowiska  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Głubczyce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Jasło  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Cianowice  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ryczywół  
(1)
Bytom  
(1)
Dobrodzień  
(1)