O przedmiocie

MECHANIZMY I OBSZARY PRZEOBRAŻEŃ W ORGANIZACJACH - REDAKCJA NAUKOWA ARKADIUSZ POTOCKI, CENTRUM DORADZTWA I INFORMACJI DIFIN, WARSZAWA 2007. STAN DOBRY - NIEWIELKIE ZAGIĘCIA I ZARYSOWANIA NA MIĘKKIEJ OKŁADCE.
Publikacja jest efektem badań pracowników Katedry Zachowań Organizacyjnych Akademii Ekonomicznej w Krakowie prowadzonych w ramach tematu Zachowania organizacyjne we współczesnym zarządzaniu? oraz wyników studiów i wdrożeń Uczestników (praktyków i teoretyków zarządzania) Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez ww. katedrę pt. Przeobrażenia w organizacjach. Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem metod zarządzania w Zakopanem w dniach 8-10 czerwca 2007 r. Podstawą przeobrażeń w instytucjach gospodarczych i administracyjnych w XXI wieku jest ciągłe dokonywanie zmian organizacyjnych poprzez stosowanie coraz nowszych i bardziej złożonych metod organizacji i zarządzania. Stąd pierwszy rozdział jest poświęcony teoretycznym i praktycznym uwarunkowaniom stosowania instrumentarium zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji. Ten fragment książki jest stosunkowo obszerny choćby z tego powodu, iż tych narzędzi jest wiele, powstają nowe, następuje między nimi wzajemne przenikanie, podejmowane są próby zastosowań w innych niż dotychczas obszarach zarządzania. We współczesnym zarządzaniu coraz bardziej docenia się niematerialne zasoby organizacji. To właśnie one w coraz większym stopniu wpływają na wartość firmy. Zaczyna się więc cenić takie atrybuty jak marka, kapitał intelektualny, kultura organizacyjna itp., odpowiednio je kształtować i wykorzystywać w praktyce. Jednym z paradygmatów zarządzania na przełomie XX i XXI wieku jest jakość. Japoński kult jakości stał się wzorcem dla zarządzania nowoczesnymi przedsiębiorstwami na całym świecie. To ona stała się instrumentem pozyskiwania klientów i walki konkurencyjnej nie tylko w sferze produkcji ale i usług. W organizacjach wdrażane są systemy zarządzania jakością, powstają problemy kwantyfikacji jakości produktów (w tym projektów), a także pomiaru satysfakcji klienta. Tej właśnie problematyce poświęcony jest ostatni fragment książki. Publikacja ta jest dziełem nie tylko teoretyków, ale i praktyków zarządzania, co w moim przekonaniu jest jej walorem. Adresowana jest ona do studentów, praktyków, ale także nauczycieli akademickich.

Stan Ze śladami użytkowania
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 42bf66cc-6fa7-4038-bcc6-0ece199061f4

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(300)
Marketing i zarządzanie Wrocław  
(100)
Marketing i zarządzanie Kraków  
(68)
Marketing i zarządzanie Łódź  
(43)
Marketing i zarządzanie Poznań  
(33)
Marketing i zarządzanie Gdańsk  
(31)
Marketing i zarządzanie Rzeszów  
(30)
Marketing i zarządzanie Suwałki  
(30)
Marketing i zarządzanie Szczecin  
(20)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(20)
Marketing i zarządzanie Katowice  
(19)
Marketing i zarządzanie Białystok  
(18)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(17)
Marketing i zarządzanie Sopot  
(15)
Marketing i zarządzanie Łomianki  
(15)
Marketing i zarządzanie Knurów  
(15)
Marketing i zarządzanie Olsztyn  
(15)
Marketing i zarządzanie Tarnów  
(15)
Marketing i zarządzanie Gdynia  
(14)
Marketing i zarządzanie Bydgoszcz  
(13)
Marketing i zarządzanie Piaseczno  
(13)
Marketing i zarządzanie Polkowice  
(11)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(10)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(10)
Marketing i zarządzanie Toruń  
(8)
Marketing i zarządzanie Szczutowo  
(7)
Marketing i zarządzanie Aleksandrów Łódzki  
(6)
Marketing i zarządzanie Oława  
(6)
Marketing i zarządzanie Trzebinia  
(6)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(6)
Marketing i zarządzanie Ruda Śląska  
(6)
Marketing i zarządzanie Częstochowa  
(6)
Marketing i zarządzanie Otwock  
(6)
Marketing i zarządzanie Józefosław  
(6)
Marketing i zarządzanie Bełchatów  
(6)
Marketing i zarządzanie Leszno  
(5)
Marketing i zarządzanie Borzęcin Duży  
(5)
Marketing i zarządzanie Płock  
(5)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(5)
Marketing i zarządzanie Rusiec  
(5)
Marketing i zarządzanie Pruszków  
(5)
Marketing i zarządzanie Skawina  
(5)
Marketing i zarządzanie Legnica  
(5)
Marketing i zarządzanie Wałbrzych  
(5)
Marketing i zarządzanie Opole  
(4)
Marketing i zarządzanie Pabianice  
(4)
Marketing i zarządzanie Koszalin  
(4)
Marketing i zarządzanie Gniezno  
(4)
Marketing i zarządzanie Trzebnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Kalisz  
(4)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Książenice  
(4)
Marketing i zarządzanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(4)
Marketing i zarządzanie Jodłownik  
(4)
Marketing i zarządzanie Kołbaskowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Biała Podlaska  
(4)
Marketing i zarządzanie Krzyszkowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(4)