O przedmiocie

OPRAWA TWARDA
Wydana w 1996 roku
Waga 0,270 kg

SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ I Postanowienia ogólne
§ 1. Cel i zakres obowiązywania instrukcji .
§ 2. Pracownicy, których obowiązuje instrukcja

ROZDZIAŁII
Przygotowanie urządzeń hamulcowych pojazdu trakcyjnego do jazdy
§ 3. Sprawdzenie stanu urządzeń hamulcowych
§ 4. Nastawienie hamulca zespolonego
§ 5. Uruchomienie sprężarki, napełnianie urządzeń hamulcowych przy
jednoczesnym sprawdzeniu działania manometrów i regu¬latorów ciśnienia
§ 6. Sprawdzenie szczelności układu pneumatycznego hamulca
§ 7. Sprawdzenie wydajności sprężarki
§ 8. Próba hamulców pojazdu trakcyjnego
A. Hamulca zespolonego samoczynnego
B. Hamulca dodatkowego
C. Hamulca ręcznego, postojowego
§ 9. Wyposażenie pojazdu trakcyjnego w części zapasowe hamulca
§ 10. Usterki w urządzeniach hamulcowych, eliminujące wyjazd pojazdu z
lokomotywowni lub zakładu taboru do pracy

ROZDZIAŁ III Prowadzenie pociągów z hamulcami zespolonymi
A. Obsługa hamulców po dojeździe pojazdu trakcyjnego do składu pociągu
§ 11. Usunięcie wody i zanieczyszczeń z przewodu głównego
§ 12. Łączenie pojazdu trakcyjnego ze składem pociągu
§ 13. Napełnianie urządzeń hamulcowych pociągu
§ 14. Napełnianie przewodu zasilającego
§ 15. Usuwanie przeładowania urządzeń hamulcowych pociągu
§ 16. Próba hamulca w pociągu
B. Obsługa hamulców podczas jazdy
§ 17. Gotowość do hamowania
§ 18. Hamowanie kontrolne
§ 19. Hamowanie stopniowe
§ 20. Normalne zatrzymanie pociągu
§ 21. Odhamowanie pociągu
§ 22. Nagłe zatrzymanie pociągu
§ 23. Użycie hamulca dodatkowego i postojowego
§ 24. Obsługa hamulca na długich i znacznych spadkach
§ 25. Zahamowanie pociągu, który ukończył jazdę
§ 26. Zahamowanie pociągu przed odczepieniem pojazdu trakcyj¬nego na
torze szlakowym
C. Prowadzenie pociągu przy użyciu kilku pojazdów trakcyj¬nych
§ 27. Prowadzenie pociągu przy trakcji wielokrotnej
§ 28. Jazda z pojazdem popychającym
§ 29. Jazda pociągiem złożonym z pojazdów trakcyjnych
D. Postępowanie w przypadku uszkodzeń i zakłóceń w działa¬niu hamulców
§ 30. Niesprawne hamulce w pociągu
§ 31. Uszkodzenie sprężarki powietrza, nieszczelność zbiornika głó¬wnego,
wadliwe działanie zaworu maszynisty, uszkodzenie regulatora ciśnienia
§ 32. Spadek ciśnienia w przewodzie głównym hamulca wskutek rozerwania
pociągu, uruchomienie hamulca bezpieczeństwa, pęknięcie sprzęgła
hamulcowego itp.
§ 33. Zahamowany wagon w pociągu

ROZDZIAŁ IV
§ 34. Obowiązki drużyny trakcyjnej po zakończeniu jazdy
§ 35. Odwadnianie urządzeń hamulcowych

ROZDZIAŁ V
Utrzymanie i naprawa urządzeń hamulcowych pojazdów trakcyjnych w eksploatacji
§ 36. Postanowienia ogólne
§ 37. Przeglądy kontrolne urządzeń hamulcowych pojazdów trakcyj¬nych
§ 38. Naprawa bieżąca
§ 39. Przeglądy okresowe i sezonowe urządzeń hamulcowych pojaz¬dów
trakcyjnych
ROZDZIAŁ VI Zestawianie pociągów
§ 40. Zestawienie składu pociągu
§ 41. Dołączanie wagonów do składu pociągu
§ 42. Łączenie przewodów powietrznych

ROZDZIAŁ VII
Przygotowanie urządzeń hamulcowych do pracy w składzie pociągu
§ 43.Nastawianie hamulców
§ 44. Kurki wyłączające, kurki nagłego hamowania, odluźniacze .

ROZDZIAŁ VIII Utrzymanie urządzeń hamulcowych wagonów
§ 45. Postanowienia ogólne
§ 46. Przegląd techniczny „z drogi"
§ 47. Oględziny techniczne przed wyprawieniem pociągu „w drogę"
§ 48. Wstępne oględziny techniczne
§ 49. Naprawa bieżąca

ROZDZIAŁ IX
Próby hamulca zespolonego
§ 50. Ogólne warunki dokonywania prób
§ 51. Próba szczegółowa hamulca pneumatycznego w pociągu
§ 52. Próba uproszczona hamulca pneumatyczego w pociągu
§ 53. Próba uproszczona hamulca pneumatycznego i elektropneumatycznego
§ 54. Organizacja wykonywania prób
§ 55. Oznaczenie pojazdu z wyłączonymi hamulcami i sposób
postępowania z nim
§ 56. Sygnały stosowane przy próbie hamulca w pociągu

ROZDZIAŁ X Masa hamująca pociągu
§ 57. Zapewnienie odpowiedniej masy hamującej pociągu
§ 58. Przykłady obliczeń masy hamującej
§ 59. Karta próby hamulca

ROZDZIAŁ XI
Nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń hamulcowych
§ 60. Zadania zakładu taboru lub lokomotywowni w zakresie pojaz¬dów
trakcyjnych
§ 61. Zadania zakładu taboru lub wagonowni w zakres Zadania dyżurnego ruchu

ROZDZIAŁ XII Postanowienia końcowe
Załączniki
ZOBACZ TAKŻE POZOSTAŁE MOJE AUKCJE

  • Stan: Bardzo dobry
  • Typ: kolejnictwo
  • Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.260 kg
  • Stan: Bardzo dobry
  • Typ: kolejnictwo
  • Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.260 kg
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: e71abd27-0a85-42f4-9d07-7156657d02ee

Kolejnictwo

Sitno  
(9)
Legionowo  
(8)
Zbrosławice  
(5)
Grabiny  
(4)
Izbica  
(3)
Słupsk  
(3)
Pabianice  
(3)
Dąbrowa Górnicza  
(3)
Nowa Ruda  
(3)
Zieleniewo  
(3)
Puławy  
(2)
Legnica  
(2)
Międzybrodzie Bialskie  
(2)
Siemianowice Śląskie  
(2)
Niwa  
(2)
Nowy Targ  
(2)
Opole  
(2)
Juchnowiec Kościelny  
(1)
Karpiska  
(1)
Rąbień  
(1)
Kaniwola  
(1)
Gruczno  
(1)
Bukowno  
(1)
Łączany  
(1)
Jelenia Góra  
(1)
Niemodlin  
(1)
Łapy  
(1)
Krynica Morska  
(1)
Bór Zapilski  
(1)
Działoszyn  
(1)
Piotrków Trybunalski  
(1)
Dobra  
(1)
Czechy  
(1)
Podlasie  
(1)
Łuków  
(1)
Lędziny  
(1)
Sułkowice  
(1)
Strzelce Opolskie  
(1)
Zbąszynek  
(1)
Bielsko-Biała  
(1)
Nakło nad Notecią  
(1)
Dominów  
(1)
Wadochowice  
(1)
Ustroń  
(1)
Polska Wieś  
(1)
Plewiska  
(1)
Oława  
(1)
Borówiec  
(1)
Tyniec Mały  
(1)
Budy Grabskie  
(1)
Julianów  
(1)
Karczemki  
(1)
Uście Gorlickie  
(1)
Trzcianka  
(1)
Gryfice  
(1)
Żabia Wola  
(1)
Wyry  
(1)
Lubiszewo Tczewskie  
(1)
Nowy Dwór Mazowiecki  
(1)
Konikowo  
(1)
Dobkowice  
(1)
Zawiercie  
(1)
Muszyna  
(1)
Brzeziny  
(1)
Wałcz  
(1)
Lubsko  
(1)
Stargard  
(1)
Rydułtowy  
(1)
Kamienna Góra  
(1)
Niepołomice  
(1)
Szczecinek  
(1)
Motycz  
(1)
Kałuszyn  
(1)
Starachowice  
(1)
Nowogard  
(1)
Pilawa  
(1)
Czechowice-Dziedzice  
(1)
Piła  
(1)
Ręczno  
(1)
Tuczno  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Szymonków  
(1)
Mierzyn  
(1)
Ratowice  
(1)
Piława Górna  
(1)
Stęszew  
(1)
Sierakowice  
(1)
Kozłówek  
(1)
Głubczyce  
(1)
Jaktorów  
(1)
Myślenice  
(1)
Imielin  
(1)
Guzów  
(1)
Dobkowice  
(1)
Kostrzyn nad Odrą  
(1)
Kielno  
(1)