Odpowietrznik hamulca przedniego w motocrossie to element układu hamulcowego, który służy do usuwania powietrza z układu hydraulicznego hamulca przedniego. Głównym celem odpowietrzania jest zapewnienie optymalnej pracy hamulca poprzez usunięcie ewentualnych pęcherzyków powietrza, które mogą wpływać na wydajność hamowania.
Wysyłka 24h
Odpowietrzanie hamulca przedniego jest ważnym elementem konserwacji i konserwacji motocykla motocrossowego. Poprawne odpowietrzenie zapewnia optymalną i niezawodną pracę hamulca przedniego, co jest niezwykle istotne w sportach motocrossowych, gdzie precyzyjne hamowanie jest kluczowe dla osiągnięcia dobrej kontroli i wydajności na torze. W przypadku wątpliwości lub braku umiejętności, zaleca się skonsultowanie się z instrukcjami producenta lub zlecenie tej czynności specjaliście.
Dostępny kolor: CZERWONY
Gwint: M5
Co kupujesz: 2x odpowietrznik
Pasuje do motocross: ks125, KX, ksf, CRF 250, 450, 250R, 250X, 450, YZ125, WR250, a także poplarnego XMtosa xb39 oraz Alfarad
W układzie hamulcowym motocykla crossowego, hamulec przedni zazwyczaj jest hamulcem tarczowym hydraulicznym. Składa się z hamulcowej zacisku, tarczy hamulcowej, przewodów hydraulicznych i pompy hamulcowej, która jest zwykle połączona z dźwignią hamulca na kierownicy.
Odpowietrznik hamulca przedniego jest zazwyczaj umieszczony na zacisku hamulca przedniego lub na pompie hamulcowej. Ma formę małego zaworu, który można odkręcić lub nacisnąć w celu wypuszczenia powietrza z układu. Podczas odpowietrzania, zazwyczaj zdejmuje się osłonę odpowietrznika, a następnie odkręca się go, aby zwolnić powietrze. Może być również konieczne naciśnięcie dźwigni hamulca w celu wypchnięcia powietrza z układu.