O przedmiocie

Zobacz film na youtube: Bike umbrella presentation https://www.youtube.com/watch?v=rq8qxgNiF9Y
Proponowany przez nas parasol jest nowością na rynku i pozwoli wygodnie jeździć na rowerze w deszczu. Pamiętaj jednak, że parasol jest przeznaczony do spokojnej jazdy, a nie do wyczynowej. Oczywiście ma swoje ograniczenia w zastosowaniu - jak każda rzecz na świecie. Głównym i właściwie jedynym ograniczeniem w korzystaniu z tego parasola jest silny wiatr - czyli gdy podmuchy są silniejsze niż ok. 45 km / h. Parasol jest produktem rzemieślniczym.
Uwaga: długość złożonego parasola to ok. 1,3 m. Urzędy pocztowe niektórych krajów nie przyjmują przesyłek pocztowych o długości powyżej 1,0 m (np. USA, Rosja, Argentyna, Australia, Brazylia, Hiszpania, Korea Południowa, RSA). Dlatego parasole, które tam wysyłam, będą miały pocięte wałki; zobacz 8 zdjęcie. Będziesz musiał to skleić. Jest to bardzo prosta operacja, która zajmie tylko około 5 minut. (W zestawie odpowiedni klej).
Parasol rowerowy to kluczowe rozwiązanie w tej dziedzinie. Istotę tego podziału można zawrzeć w 3 głównych punktach:
1. Parasol jest przymocowany do ramy roweru. Istnieją różne rodzaje parasoli do rowerów i uchwytów na parasole (możesz je zobaczyć w sieci), ale wszystkie są przymocowane do kierownicy roweru. To jest zasadniczy błąd! Parasol chroniący ciało rowerzysty powinien być połączony z ramą roweru, ponieważ ciało rowerzysty jest połączone z ramą. Ponadto rama jest najbardziej stabilnym elementem systemu rower + rowerzysta. Wystarczająco duży parasol przymocowany do kierownicy utrudnia jazdę na rowerze. Podczas jazdy rowerzysta cały czas porusza kierownicą - a tym samym obraca parasol i gdy parasol jest dostatecznie duży, znacznie utrudnia skręty, nie wspominając o tym, że parasol szybko ulega zniszczeniu.
2. Istniejące konstrukcje nie rozwiązują problemu: co zrobić z parasolem, gdy nie pada lub nagle przestaje padać. W takiej sytuacji parasol jest zamknięty, dźwignia zwolniona, „układa się” wzdłuż ramy roweru, dźwignia jest ponownie mocowana. Rowerzysta może jeździć bez dalszych utrudnień ( zdjęcia 2,4 ). Cała operacja trwa kilka sekund i gdy zacznie padać należy postępować odwrotnie.
3. Problem z parkowaniem. Rower z zamkniętym parasolem (i również otwartym) można swobodnie zaparkować na wszystkich stanowiskach. W przypadku włożenia małej kłódki do otworu w uchwycie parasol jest zabezpieczony przed kradzieżą ( zdjęcie 3). Zalecamy, aby parasol był dołączony do systemu mocowania na potrzeby parkowania. Istniejące konstrukcje również nie rozwiązują tego problemu.
Do powyższych cech należy dodać bardzo prostą i uniwersalną konstrukcję całości oraz bardzo prosty montaż na rowerze. Szczególną uwagę należy zwrócić na rozmiary parasola; przeźroczysta czasza ( fot. 6 ) ma kształt prostokąta o wymiarach około 1,0 x 1,5 m, co zapewnia rzeczywistą, skuteczną ochronę dla rowerzysty (standardowe parasole mocowane do roweru mają ewidentnie zbyt małą powierzchnię). Parasol jest bardzo lekki; po wypięciu z roweru waży mniej niż 1,2 kg. Parasol można mocować i odczepiać od roweru jednym ruchem ręki. Parasol jest odpowiedni dla każdego standardowego roweru z rurową główką ramy (patrz ograniczenia poniżej). Podstawowy uchwyt do mocowania parasola mocowany jest na główce ramy roweru (fot. 3 ), a uchwyt podtrzymujący na osi tylnego koła (fot. 2 ). Uwaga: 1. Parasol nie nadaje się do rowerów z przednim amortyzatorem typu motocyklowego (nie mylić z przednim amortyzowanym widelcem) 2. Główka ramy roweru musi mieć długość co najmniej 11,5 cm. Szczegóły dotyczące montażu na zdjęciach i wideo na youtube: bike umbrella - mounting.
Kilka uwag technicznych: do zamontowania uchwytów na rowerze wystarczy zwykły klucz do poluzowania nakrętki tylnego koła oraz mały klucz imbusowy (dołączony do zestawu). Górna metalowa opaska posiada odpowiednie ząbki, aby dopasować jej długość do średnicy główki i nacięcia służące do jej zaginania, a nawet złamania kiedy jest zbyt długa. Jeśli metalowej opaski nie da się założyć na spód uchwytu (fot. 3, 5 ), można założyć plastikowe opaski zaciskowe (również są w zestawie). Parasol powinien być lekko pochylony do przodu (absolutnie nie do tyłu!). To jest ważne. Od czasu do czasu należy korygować nachylenie parasola. Jednak z tym pochyleniem do przodu nie można przesadzić - większe pochylenie pozwala w rzeczywistości na nieco większą prędkość jazdy, jednak można mieć mokre plecy, stojąc na światłach. Korzystanie z parasola ma jeszcze jedną zaletę; - możesz jeździć na rowerze w swoim zwykłym stroju. Każdy rowerzysta zna to uczucie, kiedy deszcz pada na twarz i nie pomagają żadne kaptury ani peleryny. Jest to szczególnie uciążliwe dla rowerzystów noszących okulary.
Tylko jazda na rowerze pozwala uniknąć koszmarów wielkich miast, które są korkami. Zwróćmy uwagę, że nawet samochody elektryczne muszą czekać w korku! Ten przedmiot może być dobrym prezentem dla entuzjastów kolarstwa. Dzięki zastosowaniu parasola sezon rowerowy ulega znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie oszczędzamy paliwo i bilety komunikacyjne. Ponadto możesz poprawić swoją kondycję fizyczną. Najważniejsze bezpośrednie korzyści płynące z używania parasola to niezależność od kaprysów pogody. Do tej pory ta zależność była główną wadą ruchu rowerowego. Teraz możemy spokojnie jeździć na rowerze do pracy czy szkoły, patrząc z góry na kierowców stojących w korkach i nie martwiąc się, czy po południu będzie padać! Ten problem po prostu nie istnieje! Życzymy miłej, ekologicznej jazdy!

Uwaga ! Przedmiot chroniony prawem patentowym.
Wszelkie prawa zastrzeżone . All rights reserved.
P a t e n t p e n d i n g (WIPO sST 1 0 / C PL 4 0 2 7 3 6)
RCD ( 002188227-0001 )

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 35d797dc-7058-4c98-91ed-9838dbc69225

Podobne wyszukiwania