Pierścienie centrujące stosujemy jeżeli otwór centralny felgi jest większy niż średnica kołnierza piasty. Dzięki nim możemy zniwelować powstały luz i właściwie wycentrować felgę. Brak takiego pierścienia może objawiać się tzw. "biciem" felgi, co prowadzi m.in. do drgań kierownicy. Średnica wewnętrzna pierścienia odpowiada średnicy kołnierza piasty i można ją wyczytać z katalogu, natomiast średnica zewnętrzna pierścienia odpowiada średnicy otworu w feldze, którą należy zmierzyć. Poszczególne wymiary mogą różnić się o 0,1 mm.
Pierścienie wyprodukowane zostały z wysokiej jakości kompozytu ABS z domieszką włókien szklanych, zapewniających odpowiednią twardość i wytrzymałość. Zastosowanie takiego materiału sprawia, że pierścień nie będzie reagował z aluminium i nie zapiecze się na piaście lub w feldze. Pierścienie posiadają zatrzaski, dzięki którym lepiej trzymają się na feldze oraz stożkowy kołnierz, który podczas montażu koła na piastę zapobiega przesunięciu się pierścienia wgłąb otworu centrującego felgi.
Parametry pierścieni:
Średnica wewnętrzna: 54,1 mm
Średnica zewnętrzna: 63,3 mm
Wysokość: 12,75 mm
Producent: TPI
Podana cena dotyczy 1 szt. produktu.
Redukcja: wew.-zew. 54,1-63,3 mm