Pranie u klienta w domu tapicerek meblowych i samochodowych, dywanów, wykładzin, kanap, sof, narożników, czyszczenie rolet okiennych, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej. Dywany można dostarczyć do mnie lub mogę je odebrać i dostarczyć wyprane.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ NAPISZ LUB ZADZWOŃ
DOJAZD DO KLIENTA GRATIS
PRANIE ANTYALERGICZNE
PRANIE ANTYBAKTERYJNE
Pracuje tylko na oryginalnych i sprawdzonych środkach czyszczących firmy MAXIFI oraz sprzęcie SANTOEMMA, prawdopodobnie najlepszym sprzęcie do tego typu zadań.
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
PRACUJĘ RÓWNIEŻ W SOBOTY ORAZ NIEDZIELĘ. JEŚLI NIE ODBIERAM PROSZĘ O SMS ODDZWONIĘ NAJSZYBCIEJ JAK TYLKO BĘDĘ MÓGŁ.
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
PRZY WIĘKSZYCH ZLECENIACH ATRAKCYJNE RABATY.
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
AKCEPTUJEMY PŁATNOŚCI KARTĄ, TELEFONEM ORAZ BLIK
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
TEL: 535 - 999 - 433
Google/Facebook: Tap-Dyw Pranie Tapicerek Dywanów i Wykładzin
WWW: https://tap-dywpranie.wixsite.com/reda
WAŻNE
1. Klient jest zobowiązany do odbioru dywanu w ciągu 7 dni od momentu otrzymania informacji o wykonaniu usługi. Po upływie tego terminu pobierana jest od klienta opłata za przechowanie w wysokości 20 zł za każdy dzień zwłoki. W przypadku nieterminowego odbioru dywanu wszelkie reklamacje dotyczące wykonania usługi nie będą uwzględniane.
2. Dywan należy odebrać najpóźniej w terminie 30 dni od daty informacji o wykonaniu usługi. Po upływie terminu odbioru dywan przekazujemy do utylizacji.
3. Klient przyjmuje do wiadomości, że po odbiorze dywanu, dywan musi być w dniu odbioru rozwinięty i położony na podłodze.