Prawo handlowe przygotowane dla studentów studiów prawniczych przez wydawnictwo C.H.Beck. W osiemnastym wydaniu uwzględniono zmiany stanu prawnego, jakie miały miejsce od wydania 17, w tym literaturę przedmiotu oraz orzecznictwo sądów. Istotne zmiany stanu prawnego wynikały przede wszystkim z wejścia w życie ustawy z 11.9.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2015 r. poz. 1844) i ustawy z 25.9.2015 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2015 r. poz. 1893). Książka składa się z trzech części, z których pierwsza omawia zagadnienia ogólne, dotyczące m.in. pojęcia prawa handlowego, definicji przedsiębiorcy, zasad rejestrowania przedsiębiorców i ich uczestnictwa w obrocie gospodarczym; druga przedstawia podmioty występujące w obrocie gospodarczym, w tym. m.in. Spółki handlowe, EZIG, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe, przedsiębiorców zagranicznych i instytucje non for profit; trzecia zawiera ogólne informacje dotyczące kontraktów, ich rodzajów oraz sposobów nawiązywania stosunków, a także opisy różnych nazwanych i nienazwanych) umów handlowych, np. umowy sprzedaży konsumenckiej, umowy agencji, komisu, leasingu czy umowy factoringu.
Okładka twarda, stan używany dobry, obecne są oznaczenia i podkreślenia typowe dla studenta studiów prawniczych
Wydanie 18, 2016. Wydawnictwo C.H.Beck
ISBN: 978-83-255-8567-9
Cena sugerowana; propozycję ostatecznej proszę przesłać w wiadomości prywatnej