Roland Muller, Peter Rupper
Process reengineering
STAN : używana
WYDAWNICTWO : Astrum
ROK : 2000
OKŁADKA : miękka
FORMAT : 18 x 22
STRONY : 217
ISBN : 83-7277-001-8
OPIS : stan bardzo dobry, lekko zakurzone brzegi stron I książka stała na półce )
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych.
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Copywriting - Jak sprzedawać słowem
STAN : używana
WYDAWNICTWO : Edgard
ROK : 2013
OKŁADKA : miękka ze skrzydełkami
FORMAT : 16 x 23
STRONY : 208
ISBN : 978-83-7788-300-6
OPIS : stan bardzo dobry, lekko zakurzone brzegi stron I książka stała na półce )
No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.