O przedmiocie

Opis ebooka: Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II

Go jest nowoczesnym językiem programowania rozwijanym przez firmę Google. Ostatnie zmiany sprawiły, że stał się on komfortowym narzędziem do tworzenia wydajnych aplikacji. Programiści Go mogą korzystać z wciąż rosnącego zbioru pakietów dostępnych jako open source, dzięki czemu tworzą i wdrażają oprogramowanie o znakomitej jakości. Taki kod od pierwszego dnia działa dobrze, a przy tym imponuje skalowalnością. Wbudowane mechanizmy Go, takie jak współbieżność, zapewniają możliwość uzyskiwania fantastycznych wyników nawet na najprostszym sprzęcie.

Niniejsza książka stanowi znakomite wprowadzenie do programowania w Go. Przyda się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom. Podstawą prezentowanych tu projektów są skalowalność, wydajność działania oraz wysoka dostępność. Poza opisem języka przedstawiono tu sporo istotnych koncepcji architektury oprogramowania. Wykorzystano aspekty filozofii wykorzystywanej przez „zwinnych” programistów. Opisano zasady tworzenia aplikacji korzystających z Google App Engine, pisania i korzystania z mikrousług czy też tworzenia obrazów Dockera. Wiedza zdobyta dzięki tej książce ułatwi każdemu stosowanie rozwiązań najwyższej klasy.

Najważniejsze zagadnienia:

- aplikacje internetowe korzystające z pakietu NET/HTTP
- programy obsługiwane z poziomu wiersza poleceń
- systemy rozproszone i elastyczne dane
- usługi typu RESTful
- programistyczne korzystanie z magazynu Google Cloud Datastore
- dobre praktyki przygotowywania aplikacji w Go

Autor: Mat Ryer
Okładka: miękka
Liczba stron: 384
ISBN: 978-83-283-3457-1

  • Stan: Bardzo dobry
  • Język publikacji: polski
  • Tytuł: Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II
  • Autor: Mat Ryer
  • Liczba stron: 384
  • ISBN: 978-83-283-345
  • Gatunek: Programowanie
  • Stan: Bardzo dobry
  • Język publikacji: polski
  • Tytuł: Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II
  • Autor: Mat Ryer
  • Liczba stron: 384
  • ISBN: 978-83-283-345
  • Gatunek: Programowanie
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: fe807155-c432-442f-a7e0-64a6002d7d66

Programowanie

Wojkowice Kościelne  
(25)
Krasiejów  
(16)
Wadowice  
(11)
Mstów  
(8)
Młochów  
(7)
Czersk  
(6)
Stargard  
(5)
Dynów  
(5)
Mysłowice  
(5)
Starachowice  
(5)
Jerzmanowa  
(4)
Dobczyce  
(4)
Rzęczkowo  
(4)
Odrano-Wola  
(4)
Komorniki  
(4)
Granice  
(4)
Ojców  
(3)
Annów  
(3)
Bejsce  
(3)
Łeba  
(3)
Przemyśl  
(3)
Sobków  
(3)
Motycz  
(3)
Łagów  
(3)
Ładna  
(3)
Krapkowice  
(3)
Lututów  
(3)
Dąbrówka  
(2)
Limanowa  
(2)
Zębowice  
(2)
Zręcin  
(2)
Mikołajki  
(2)
Chełmce  
(2)
Łagiewniki Nowe  
(2)
Brzostowa Góra  
(2)
Kobyłka  
(2)
Kraszew  
(2)
Nieporęt  
(2)
Chodzież  
(2)
Czajowice  
(2)
Zwierzynek  
(2)
Daszewice  
(2)
Pępowo  
(2)
Brzozów  
(2)
Namysłów  
(2)
Zambrów  
(2)
Pleśna  
(2)
Skórzec  
(1)
Harasiuki  
(1)
Koziróg Leśny  
(1)
Wąbrzeźno  
(1)
Dąbrowa  
(1)
Koluszki  
(1)
Szynwałd  
(1)
Niwiska  
(1)
Zalesiany  
(1)
Jabłonna  
(1)
Czempiń  
(1)
Goleszów  
(1)
Pilawa  
(1)
Orle  
(1)
Poraj  
(1)
Skwierzyna  
(1)
Michałowo  
(1)
Piątek  
(1)
Jawiszowice  
(1)
Dobiegniew  
(1)
Gołańcz  
(1)
Zagórz  
(1)
Tarnowo Podgórne  
(1)
Lichnowy  
(1)
Zabierzów  
(1)
Iłowa  
(1)
Udanin  
(1)
Dłużyna Górna  
(1)
Głubczyce  
(1)
Chełmiec  
(1)
Jaktorów  
(1)
Żelistrzewo  
(1)
Komorowo  
(1)
Tuliszków  
(1)
Morawica  
(1)
Jawczyce  
(1)
Sady  
(1)
Adamów  
(1)
Lipusz  
(1)
Mędrzechów  
(1)
Ćmielów  
(1)
Bukowno  
(1)
Krużlowa Wyżna  
(1)
Paczków  
(1)
Ciechanowiec  
(1)
Gawrony  
(1)
Jarosław  
(1)
Sieraków  
(1)
Bukowiec  
(1)