O przedmiocie

Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?

  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?

  • Jak zmierzyć grywalność gry?

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo

  • Etapy procesu projektowania

  • Przygotowywanie koncepcji gry

  • Definiowanie świata gry

  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne

  • Proces projektowania postaci

  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze

  • Rodzaje fabuł

  • Projektowanie interfejsu użytkownika

  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej

  • Grywalność

  • Mechanika gier

  • Metody wyważania gier

  • Zasady projektowania poziomów

  • Przegląd gatunków gier

Stan Ze śladami użytkowania
Gatunek Programowanie
Język publikacji polski
Tytuł Projektowanie gier. Podstawy.
Autor Ernest Adams
Tematyka Pozostałe
Nośnik książka papierowa
Okładka miękka
Wydawnictwo Helion
Liczba stron 800
Numer wydania 2
ISBN 9788324627813
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? Wybierz KUP TERAZ i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 00638c83-c91e-4b42-b900-8485e35e0a31

Podobne wyszukiwania

Programowanie Warszawa  
(793)
Programowanie Gdańsk  
(139)
Programowanie Bydgoszcz  
(95)
Programowanie Lublin  
(82)
Programowanie Opole  
(55)
Programowanie Rzeszów  
(54)
Programowanie Otwock  
(54)
Programowanie Piła  
(47)
Programowanie Pruszków  
(43)
Programowanie Bielsko-Biała  
(36)
Programowanie Skierniewice  
(28)
Programowanie Jelenia Góra  
(27)
Programowanie Krosno  
(27)
Programowanie Nowodwór  
(27)
Programowanie Sosnowiec  
(24)
Programowanie Jelcz-Laskowice  
(24)
Programowanie Kielce  
(24)
Programowanie Wojkowice Kościelne  
(23)
Programowanie Piaseczno  
(22)
Programowanie Zgierz  
(21)
Programowanie Gliwice  
(20)
Programowanie Legnica  
(20)
Programowanie Biała Podlaska  
(20)
Programowanie Dąbrowa Górnicza  
(18)
Programowanie Włocławek  
(17)
Programowanie Zawiercie  
(17)
Programowanie Krasiejów  
(16)
Programowanie Muszyna  
(16)
Programowanie Piastów  
(16)
Programowanie Wałbrzych  
(15)
Programowanie Legionowo  
(15)
Programowanie Jaworzno  
(14)
Programowanie Grójec  
(13)
Programowanie Dębica  
(12)
Programowanie Suwałki  
(12)
Programowanie Ostrów Wielkopolski  
(12)
Programowanie Siedlce  
(11)
Programowanie Dobroń  
(11)
Programowanie Pabianice  
(11)
Programowanie Leszno  
(11)
Programowanie Wysoka  
(11)
Programowanie Wadowice  
(10)
Programowanie Wałcz  
(10)
Programowanie Elbląg  
(10)
Programowanie Chyliczki  
(10)
Programowanie Radzionków  
(9)
Programowanie Konin  
(9)
Programowanie Choszczno  
(9)
Programowanie Szczawnica  
(8)
Programowanie Tczew  
(8)
Programowanie Nadarzyn  
(7)
Programowanie Mstów  
(7)
Programowanie Piekary Śląskie  
(7)
Programowanie Młochów  
(7)
Programowanie Puławy  
(7)
Programowanie Wodzisław Śląski  
(7)
Programowanie Ełk  
(6)
Programowanie Ozorków  
(6)
Programowanie Słupsk  
(6)
Programowanie Czersk  
(6)
Programowanie Nowy Wiśnicz  
(6)
Programowanie Grodzisk Mazowiecki  
(6)
Programowanie Żarów  
(6)
Programowanie Krasne  
(6)
Programowanie Starachowice  
(6)
Programowanie Mysłowice  
(6)
Programowanie Dynów  
(5)
Programowanie Banino  
(5)
Programowanie Tułowice  
(5)
Programowanie Nowe Skalmierzyce  
(5)
Programowanie Pokrzydowo  
(5)
Programowanie Oława  
(5)
Programowanie Sieradz  
(5)
Programowanie Mińsk Mazowiecki  
(5)
Programowanie Tomaszów Mazowiecki  
(5)
Programowanie Człopa  
(5)
Programowanie Myślenice  
(5)
Programowanie Bojano  
(5)
Programowanie Chocicza  
(4)
Programowanie Nysa  
(4)
Programowanie Komorniki  
(4)
Programowanie Granice  
(4)
Programowanie Ostrowiec Świętokrzyski  
(4)
Programowanie Siemianowice Śląskie  
(4)
Programowanie Jerzmanowa  
(4)
Programowanie Wielkolas  
(4)
Programowanie Dobczyce  
(4)
Programowanie Kleszczewo Kościerskie  
(4)
Programowanie Wołomin  
(4)
Programowanie Namysłów  
(4)
Programowanie Meszna  
(4)
Programowanie Mierzyn  
(4)
Programowanie Leszno  
(4)
Programowanie Rzęczkowo  
(4)
Programowanie Zalasowa  
(4)
Programowanie Świdnik  
(4)