O przedmiocie

Stara reklama popularnego napoju gazowanego w oryginalnej ramie malowana na lustrze - stan jak na foto
pochodzenie - USA

Świetna ozdoba do baru, klubu, biura nadająca klimat przełomu XIX i XX wieku.

Datowanie - W latach 1886–1959 cena szklanki lub butelki Coca-Coli o pojemności 6,5 uncji amerykańskiej (190 ml) została ustalona na pięć centów [ JAK NA REKLAMIE ] lub jednego nikla i pozostała stała z bardzo niewielkimi lokalnymi wahaniami. Coca-Cola Company była w stanie utrzymać tę cenę z kilku powodów, w tym kontraktów na rozlewnię podpisanych przez firmę w 1899 r., reklamy, technologii automatów sprzedających i stosunkowo niskiej inflacji (5 centów w 1886 r. było warte około 15 centów w 1959 r., w porównaniu do 5 centów w 1959 r., które były warte około 54 centów w 2024 r.). [ 1 ] Fakt, że cena napoju była w stanie utrzymać się na tym samym poziomie przez ponad siedemdziesiąt lat, jest szczególnie znaczący, biorąc pod uwagę wydarzenia, które miały miejsce w tym okresie, w tym założenie Pepsi , I wojnę światową , prohibicję , wielki kryzys , zmiany podatków, niedobór kofeiny i karmelu , II wojnę światową oraz chęć firmy do podniesienia cen. <<za wikipedia>>

Stan Ze śladami użytkowania
Stan opakowania brak opakowania
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 1620713a-9de6-41c7-88e6-6cd95d978ab9

Podobne wyszukiwania