Witam,
sprzedam piękną, zabytkową, niemiecką damkę znanej marki Mifa. Rower typu holenderskiego został wyprodukowany w latach pięćdziesiątych XX wieku a obecnie dokonałem jego kompleksowej renowacji.
Jest to rower typu single speed (jedno przełożenie), posiada tylny hamulec torpedo (popularna "kontra") oraz charakterystyczny przedni hamulec.
W rowerze zostały wymienione:
- koła na aluminiowe w rozmiarze 28 cali - dzięki czemu jest lżejszy i przyjemniej się nim jeździ. Tylne koło posiada solidną czeską piastę Favorit,
- na obręcze zostały założone oryginalne japońskie gumowe owijki Panaracer Poly-Lite, zapobiegające przedziurawieniu się dętek,
- opony - niemieckie, markowe Schwalbe Land Cruiser (oryginalne),
- dętki - dzięki wentylom samochodowym rower jest jeszcze bardziej uniwersalny, oprócz pompki, na którą jest miejsce z tyłu rury siodłowej, można używać pompek przy stacjach miejskich rowerów, czy kompresorów na stacjach benzynowych,
- klocek przedniego hamulca, aby wytracanie prędkości było skuteczniejsze ;)
- suport na kwadrat - oryginalny, znanej firmy SunRace,
- korba retro szosowa - o wymiarach i ilości zębów zgodnych z oryginałem, dzięki czemu rower nabrał charakteru, a zachował pełną sprawność,
- pedały - wykonane z aluminium z gumą zapobiegającą ześlizgiwaniu się stopy oraz odblaskami,
- łańcuch o 112 ogniwach - znanej firmy Nexelo, posiada zapinkę, dzięki czemu do jego zdjęcia (np. w celu wyczyszczenia) nie trzeba używać ściągacza do łańcuchów,
- siodełko - sprężynowe, markowe znanej firmy Selle Royal (oryginalne) i nadzwyczaj wygodne,
- przednia lampka (dodatkowo oczyszczona i pomalowana w kolorze ramy),
- tylna lampka,
- chromowane, ozdobne nakrętki piasty przedniej osi, nadające rowerowi szyku,
- nóżka - chromowana, zgodna z oryginałem,
- dzwonek stalowy - dopasowany wyglądem do kierownicy,
- wymieniona została także sprężyna bagażnika oraz praktycznie wszystkie śruby, podkładki i nakrętki.
Wszystkie części zamontowane w rowerze są fabrycznie nowe, rama została pomalowana proszkowo w profesjonalnej lakierni.
Gorąco polecam ten rower, gdyż jest wyjątkowy a jazda nim jest niesamowicie lekka i przyjemna.
Liczba wymienionych części sprawia, że jest to w zasadzie nowy rower, a zarazem jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny!
Rower można oglądać w Warszawie na Pradze Południe.