Silnik umieszczony z przodu wzdłuż osi podłużnej pojazdu, czterosuwowy z zapłonem iskrowym,
górnozaworowy w układzie V pojemności 5733cm3 Moc silnika 223,5kW przy 4800 obr/min. Max moment obrotowy 515Nm przy 3200 obr/min. Średnica cylindra/skok tłoka - 101,6/88,39 mm. Stopień sprężania 10,25:1 chłodzony cieczą, ośmiocylindrowy, szesnastozaworowy, w układzie widlastym. Kolejność zapłonu1-8-4-3-6-5-7-2
Masa własna pojazdu -1494kg
Wymiary długość/szerokość/wysokość - 4636/1758/1214 mm
Rozstaw osi - 2489 mm
Rozstaw kół osi przednie/tylnej- 1491/1509 mm
Średnica zawracania - 12,2m
Pojemność zbiornika paliwa - 76 dm3. Zbiornik umieszczony z tyłu samochodu.
Pojazd spełnia kryteria pojazdu zabytkowego lub kolekcjonerskiego w rozumieniu art. 2 punkt 39 Ustawy z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym;
Pojazd spełnia kryteria pojazdu zabytkowego lub kolekcjonerskiego w rozumieniu art. 6 ust 1 p.2 pp. D Ustawy z dnia 23.07.2003r. - O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
Pojazd spełnia kryteria pojazdu zabytkowego lub kolekcjonerskiego w rozumieniu art. 2 ust. 11 - Ustawy z dnia 22.05.2003r. o ubezpieczeniach obowiązujących Ubezpieczeniowym Funduszom Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych;
Według klasyfikacji FIVA (Federation Internationale des Vehicules Anciens), do której Polska należy od 1999r. i jest tam reprezentowana przez Polski Związek Motorowy - pojazd można zaliczyć do klasy F, tzn. pojazdów wyprodukowanych między 01.01.1961r, a 31.12.1970r.