O przedmiocie

Witam serdecznie
Nasza firma oferuje regeneracje i naprawę jednostki hamulcowej SBC
w pojazdach mercedes W211 i S211 (Klasa E sedan i kombi), C219 (CLS) R230 (SL).
Częstą usterką układu hamulcowego jest komunikat w kolorze szarym, i co gorsza w kolorze czerwonym.
Przykładowo;
Serwice brake visit workshop
Serwice bremse werkstatt aufsuchen
Brake defective stop vehicle

Kolor szary;
-zużyte klocki hamulcowe.
-osiągnięty próg serwisowy.
-zasobnik ciśnienia jest uszkodzony.
-sprawdz element sbc.
-jeden lub wiele czujników prędkości obrotowej ma niewiarygodny sygnał.
-włącznik stopu.

Kolor czerwony;
-uszkodzony przewód hamulcowy.
-zużycie szczotek hamulcowych (w zależności numeru pompy i rocznika auta, do weryfikacji nawet przez telefon)
-uszkodzenie zasobnika ciśnienia
-uszkodzenie agregatu.
-uszkodzenie sterownika

Regeneracja jest w następującej kolejności;
-diagnostyka komputerowa testerem do mercedesa (star diagnoza)
-demontaż pompy
-weryfikacja, czyli demontaż pompy, sprawdzenie kondycji szczotek, demontaż wirnika, w celu sprawdzenia wycieku płynu hamulcowego do części wirnikowej (zdjęcie podglądowe)
- po pozytywnej weryfikacji, wymianie szczotek elektrycznych, albo samym czyszczeniem (duża szczotka) pompa jest montowana do auta.
-sprawdzone zastają przewody hamulcowe, (zwłaszcza na tylnej osi, od koła do osłon na wysokości tylnych siedzeń) ponieważ przy procedurze odpowietrzania, ciśnienie wytworzone jest na poziomie ponad 100 bar.
-jeżeli przewody są drastycznie skorodowane, dorabiamy profesjonalnym urządzeniem.
-przeprowadzona będzie procedura odpowietrzania układu hamulcowego (kompleksowa wymiana płynu (MB 331.0)
-programowanie pompy, i przywrócenie przez to ustawień fabrycznych.
-końcowy test pompy i jazda testowa .
-ponowny test.

Naprawa pompy polega na wymianie uszkodzonych części takich jak np;
-szczotki elektryczne.
-wirnik.
-sterownik.
-część hydrauliczna.
-zasobnik ciśnienia.
I procedura jest w tej kolejności jak regeneracja.

Rzadko się zdarza że uszkodzony jest zespół BOU (pompa na podszybiu, sprzęglona z pedałem hamulca.

Wiele razy słyszymy od klientów, aby skasować tylko limit hamowań, możemy ale robiąc przegląd pompy, minimalizujemy jej uszkodzenie podczas eksploatacji.
To tak jakby wykasować inspekcje olejową bez wymiany oleju, aby tylko skasować komunikat.
Naszymi klientami są osoby z polski, jak i z zagranicy, obsługujemy warsztaty i osoby fizyczne, można taka pompę do nas przesłać, zweryfikujemy taką pompę i przetestujemy w firmowym mercedesie.
Zanim cokolwiek zrobimy to informujemy o kosztach.
Weryfikacja jest bezpłatna.

Cena za regeneracje z wymianą szczotek to koszt 1100zł netto
Wymiana przewodu 600 zł tylna oś prawe i lewe koło wraz z materiałem.
Zasobnik ciśnienia Bosch 550zł.
Wymiana płynu hamulcowego MB 331.0 350zł
Kasowanie limitu hamowań(programowanie modułu) 250zł, ale odradzamy.

Cena podana w ogłoszeniu jest kwotą za nowy zasobnik ciśnienia Bosch.

W razie wymiany dodatkowych elementów to w zależności od dostępności,
Honorujemy oczywiście pompę klienta, ale warto ja przejrzeć przed montażem.
Podane ceny są cenami netto, wystawiamy fakturę/paragon
Gwarancja 12 miesięcy bez limitu kilometrów

W razie jakichkolwiek pytań, proszę dzwonić, czasami pomożemy i nakierujemy
telefonicznie, gdyż nie zawsze jest to wina pompy.
Zalecamy diagnozować w warsztacie który ma tester do mercedesa.

Prosimy kontaktować się pod numerem
578 777 541
Adres do wysyłki;
Kłos Serwis
84-230 Rumia
Ul.Tatrzańska 3

Stan Bardzo dobry
Jakość części (zgodnie z GVO) Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Producent części Bosch
Typ samochodu Samochody osobowe
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: b84acd37-5461-43d5-b5d7-621479917c55

Podobne wyszukiwania