O przedmiocie

Siła nawyku, dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie, Charles Duhigg, Dom Wydawniczy PWN, Warszawa 2012, tytuł oryginału: The power of habit, wydanie polskie, dyrektor Wydawniczy Monika Kalinowska, tłumaczenie Małgorzata Guzowska, redakcja Monika Pujdak-Brzezinka, oprawa miękka, ISBN 978-83-7705-270-9, jedna z najlepszych książek roku według "The Wall Street Journal" i "Financial Times", od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów "New York Times", ponad
1 000 000 sprzedanych egzemplarzy, tłumaczenie na 31 języków, stron 423.
"Monitorując aktywność mózgu Julia, Schulz dostrzegł wyłaniający się wzorzec. Kiedy Julio dostawał swoją nagrodę, aktywność jego mózgu na chwilę gwałtownie wzrastała w sposób sugerujący, że doświadcza on szczęścia."

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: fa987dbf-45b1-451a-ae5a-617fef2abaea

Podobne wyszukiwania