O przedmiocie

Siła przetargowa przedsiębiorstwa a efektywność jego działalności marketingowej

Radosław Baran

SGH 2009 - MIO 562

Wstęp

Rozdział 1. Efektywność działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.1. Różne ujęcia istoty efektywności

1.2. Istota efektywności działalności marketingowej

1.3. Istota i rodzaje efektów działalności marketingowej

1.4. Istota i rodzaje nakładów na działalność marketingową

1.5. Uwarunkowania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.6. Zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.6.1. Decyzje i działania przedsiębiorstwa a efektywność jego działalności marketingowej

1.6.2. Charakterystyka wariantów zwiększenia efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.6.3. Możliwości stosowania poszczególnych wariantów zwiększenia efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa

1.6.4. Sposoby zwiększenia efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z dokonywaniem zmian wewnątrz przedsiębiorstwa oraz w działaniu przedsiębiorstwa na rynku

1.7. Ocena efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Rozdział 2. Stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami

2.1. Rodzaj stosunków między podmiotami rynku

2.2. Istota stosunków między przedsiębiorstwami a dostawcami i odbiorcami

2.3. Współdziałanie przedsiębiorstwa z dostawcami i odbiorcami

2.4. Konflikt między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami

2.5. Cechy charakteryzujące stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami

2.6. Proces nawiązywania i realizowania współpracy z dostawcą i odbiorcą

Rozdział 3. Siła przetargowa przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców

3.1. Istota siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.2. Rynkowa koncepcja źródeł siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.2.1. Istota rynkowej koncepcji siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.2.2. Koncepcja źródeł siły przetargowej przedsiębiorstwa w ujęciu M.E. Portera

3.3. Inne rynkowe koncepcje siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.3.1. Istota psychologicznej koncepcji źródeł władzy

3.3.2. Istota psychologicznej koncepcji źródeł siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.4. Istota symetrii i asymetrii siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców

3.5. Postępowanie przedsiębiorstwa w warunkach symetrii i asymetrii siły przetargowej

3.5.1. Rodzaje działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo wobec dostawcy i odbiorcy

3.5.2. Wywieranie wpływu przez przedsiębiorstwo na dostawcę i odbiorcę

3.5.3. Odporność przedsiębiorstwa na oddziaływanie dostawcy lub odbiorcy

3.5.4. Ograniczenia wykorzystania siły przetargowej przez przedsiębiorstwo

3.6. Kształtowanie siły przetargowej przez przedsiębiorstwo

3.7. Ocena siły przetargowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy rynkowych źródeł tej siły

3.7.1. Sposoby oceny siły przetargowej przedsiębiorstwa

3.7.2. Ocena siły przetargowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy rynkowych źródeł tej siły

3.7.3. Ocena siły przetargowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy postrzegania tej siły przez przedsiębiorstwo oraz dostawcę i odbiorcę

3.7.4. Ocena siły przetargowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy konsekwencji współpracy z dostawcą i odbiorcą

Rozdział 4. Poziom i zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej

4.1. Ogólna charakterystyka zależności między siłą przetargową przedsiębiorstwa a efektywnością jego działalności marketingowej

4.2. Zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa na różnych etapach procesu nawiązywania i realizowania współpracy z dostawcą i odbiorcą

4.3. Warunki zwiększenia efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa z pomocą działań w sferze stosunków z dostawcami i odbiorcami

4.4. Poziom siły przetargowej przedsiębiorstwa a jego wynagrodzenie za udział w tworzeniu efektów finalnych

4.5. Poziom siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej

4.6. Zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej

4.7. Uwagi końcowe

Rozdział 5. Sposoby zwiększenia efektywności działalności marketingowej związane z wykorzystaniem siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców

5.1. Ogólna charakterystyka sposobów zwiększenia efektywności działalności marketingowej związanych z wykorzystaniem siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców

5.2. Zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców

5.3. Zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec pośredników

5.4. Zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec finalnych nabywców

5.5. Uwagi końcowe

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Stan Nowy
Gatunek Biznes, ekonomia, finanse
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: bc4cb714-f33d-4ce5-ba67-e8fd8d19f4d9

Podobne wyszukiwania

Biznes, ekonomia, finanse Warszawa  
(12616)
Biznes, ekonomia, finanse Lublin  
(1118)
Biznes, ekonomia, finanse Kielce  
(628)
Biznes, ekonomia, finanse Gliwice  
(440)
Biznes, ekonomia, finanse Legionowo  
(376)
Biznes, ekonomia, finanse Opole  
(315)
Biznes, ekonomia, finanse Sosnowiec  
(300)
Biznes, ekonomia, finanse Jelenia Góra  
(275)
Biznes, ekonomia, finanse Ostrów Mazowiecka  
(230)
Biznes, ekonomia, finanse Zgierz  
(185)
Biznes, ekonomia, finanse Przemyśl  
(182)
Biznes, ekonomia, finanse Elbląg  
(181)
Biznes, ekonomia, finanse Bochnia  
(173)
Biznes, ekonomia, finanse Kluczbork  
(171)
Biznes, ekonomia, finanse Trzemeśnia  
(155)
Biznes, ekonomia, finanse Puławy  
(150)
Biznes, ekonomia, finanse Brwinów  
(145)
Biznes, ekonomia, finanse Grodzisk Mazowiecki  
(115)
Biznes, ekonomia, finanse Wolbórz  
(110)
Biznes, ekonomia, finanse Józefów  
(109)
Biznes, ekonomia, finanse Mysłowice  
(100)
Biznes, ekonomia, finanse Braniewo  
(96)
Biznes, ekonomia, finanse Stargard  
(93)
Biznes, ekonomia, finanse Mikołów  
(93)
Biznes, ekonomia, finanse Siemianowice Śląskie  
(93)
Biznes, ekonomia, finanse Szczecinek  
(92)
Biznes, ekonomia, finanse Będzin  
(86)
Biznes, ekonomia, finanse Skierniewice  
(86)
Biznes, ekonomia, finanse Ostrów Wielkopolski  
(81)
Biznes, ekonomia, finanse Kamienica Szlachecka  
(78)
Biznes, ekonomia, finanse Jelcz-Laskowice  
(73)
Biznes, ekonomia, finanse Ełk  
(70)
Biznes, ekonomia, finanse Opalenica  
(66)
Biznes, ekonomia, finanse Głubczyce  
(65)
Biznes, ekonomia, finanse Krapkowice  
(61)
Biznes, ekonomia, finanse Zamość  
(60)
Biznes, ekonomia, finanse Dębe Wielkie  
(58)
Biznes, ekonomia, finanse Jarosław  
(57)
Biznes, ekonomia, finanse Jawiszowice  
(57)
Biznes, ekonomia, finanse Nowy Targ  
(52)
Biznes, ekonomia, finanse Piasek  
(50)
Biznes, ekonomia, finanse Sosnówka  
(49)
Biznes, ekonomia, finanse Myślenice  
(44)
Biznes, ekonomia, finanse Wadowice  
(41)
Biznes, ekonomia, finanse Pustków  
(40)
Biznes, ekonomia, finanse Dobczyce  
(37)
Biznes, ekonomia, finanse Wołów  
(36)
Biznes, ekonomia, finanse Borów  
(35)
Biznes, ekonomia, finanse Krzemieniewo  
(32)
Biznes, ekonomia, finanse Krokowa  
(31)
Biznes, ekonomia, finanse Chełmno  
(29)
Biznes, ekonomia, finanse Żywiec  
(29)
Biznes, ekonomia, finanse Kłodzko  
(29)
Biznes, ekonomia, finanse Kostrzyn nad Odrą  
(28)
Biznes, ekonomia, finanse Skwierzyna  
(27)
Biznes, ekonomia, finanse Sierpc  
(27)
Biznes, ekonomia, finanse Celestynów  
(26)
Biznes, ekonomia, finanse Libusza  
(25)
Biznes, ekonomia, finanse Jabłonna  
(25)
Biznes, ekonomia, finanse Wałcz  
(24)
Biznes, ekonomia, finanse Czaplinek  
(24)
Biznes, ekonomia, finanse Tarnowo Podgórne  
(23)
Biznes, ekonomia, finanse Sulęcin  
(23)
Biznes, ekonomia, finanse Plewiska  
(22)
Biznes, ekonomia, finanse Brzostek  
(22)
Biznes, ekonomia, finanse Konarzyny  
(21)
Biznes, ekonomia, finanse Rosochate Kościelne  
(21)
Biznes, ekonomia, finanse Chorzelów  
(20)
Biznes, ekonomia, finanse Komorniki  
(20)
Biznes, ekonomia, finanse Kobyłka  
(19)
Biznes, ekonomia, finanse Stanowice  
(19)
Biznes, ekonomia, finanse Winnica  
(19)
Biznes, ekonomia, finanse Puńców  
(19)
Biznes, ekonomia, finanse Kraszew  
(18)
Biznes, ekonomia, finanse Nowe Miasto nad Pilicą  
(17)
Biznes, ekonomia, finanse Myszków  
(17)
Biznes, ekonomia, finanse Stary Sącz  
(17)
Biznes, ekonomia, finanse Tomaszowo  
(16)
Biznes, ekonomia, finanse Huszlew  
(16)
Biznes, ekonomia, finanse Wągrowiec  
(15)
Biznes, ekonomia, finanse Jaktorów  
(15)
Biznes, ekonomia, finanse Bolechowice  
(15)
Biznes, ekonomia, finanse Łysomice  
(15)
Biznes, ekonomia, finanse Zalasowa  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Łuków  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Mogilany  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Śniadowo  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Zręcin  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Reńska Wieś  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Łochowo  
(14)
Biznes, ekonomia, finanse Dziećmorowice  
(13)
Biznes, ekonomia, finanse Chodzież  
(13)
Biznes, ekonomia, finanse Miękinia  
(13)
Biznes, ekonomia, finanse Pleśna  
(13)
Biznes, ekonomia, finanse Ustroń  
(13)
Biznes, ekonomia, finanse Ostaszewo  
(13)