Zapraszamy do kontaktu :
506401640
Ventura F to nowość w ofercie producenta. Silnik o uciągu 160 funtów i zasilaniu 24V. Jest specjalnie przystosowany do montażu pod sterociąg. Przeznaczony głównie do większych jednostek pływających nie przekraczających 8 metrów długości jednak znajdzie zastosowanie również w mniejszych łodziach. Posiada maximizer oraz magnetyczną zrywkę bezpieczeństwa. Kontroler obrotów można zamontować w wygodnym miejscu. Wytrzymała kolumna wykonana jest ze stopu stali nierdzewnej i aluminium. Stan baterii widoczny jest na wyświetlaczu LED. Przeznaczony na wody słone i słodkie.
Cyfrowy MAXIMIZER - płynna regulacja obrotów
Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Cyfrowy wyświetlacz stanu naładowania akumulatora. Napięcie jest widoczne cały czas podczas pracy silnika co daje możliwość kontroli rozładowania akumulatora do bezpiecznego poziomu.
Kontroler obrotów
W tym modelu obrotami sterujemy za pomocą specjalnego kontrolera. Można go umieścić w wygodnym miejscu na jednostce. Płynna regulacja. Przesuwając dźwignię maksymalnie do góry silnik zostanie wyłączony.
Z lewej części kontrolera należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania.Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
(Kolor manetki w zestawie jest czarny)
Wytrzymały metalowy uchwyt
Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 7 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży.
Silnik bezszczotkowy
Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.
Śruba
Silnik wyposażony jest w nowo zaprojektowaną śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1450 obr/min. Średnica śruby to około 27 cm.