O przedmiocie

Silnik kupiony w 2020r., używany dosłownie 2-3 razy

PARSUN F6A BML
6 KM
Długa kolumna
Silnik spalinowy Parsun F6A o mocy 6 KM pozwala na wprowadzenie łodzi/pontonu w ślizg- to zaś znacznie wpływa na zmniejszenie spalania (do 30%) i pozwala na osiąganie większych prędkości. Dzięki temu silnik jest bardziej ekonomiczny.
Wydech silnika przez śrubę zapewnia znaczne zmniejszenie hałasu i wibracji. Koła zębate o zębach spiralnych skrzyni biegów odpowiadają za bardziej wydajną i cichszą praca. Wzmocnione sprzęgło mechanizmu rozrusznika wydłuża okres eksploatacji. Wał napędowy jest wyposażony w łożyska kulkowe i łożysko toczne.
Silnik jest wyposażony w okienko przeznaczone do sprawdzania poziomu oleju. Aby ułatwić rozruch silnika po dłuższym czasie bezczynności, przed gaźnikiem zainstalowana jest dodatkowa pompa ręczna. System zapłonowy CDI zapewnia łatwy start i niski poziom biegu jałowego.
Silnik posiada duży uchwyt do przenoszenia.
Typ silnika- czterosuwowy, 1-cylinder, OHV
Pojemność skokowa- 148 cm3
Średnica x Skok tłoka- 64.0 x 46.0 mm (2.52-1.8 cal)
Maksymalna moc- 4,4 kw (6 KM)
Max. prędkość obrotowa- 4500~5500 obr./min
System zapłonu- CDI
Uruchamianie- ręczne

Zmiana biegów- Do przodu-Neutralny-Wstecz
Przełożenie 2,08 (27/13)
Trim i układ odchylania- ręczny, 4 pozycje / płytka woda
Pojemność zbiornika paliwa- wbudowany 1,3 L
Ilość oleju silnikowego- 0,6 L
Ilość oleju napędowego- 100 cc

Waga suchego silnika- 27 kg
Szerokość całkowita- 390 mm (15,4 cal)
Zalecana wysokość pawęży- 381 mm (15 cali)
Moc generatora- 12 W
Śruba- 3-7.8 „x9”

Silnik do obejrzenia w Rzekuniu
6*0*5* 2*1*1* 1*0*7*

Stan Bardzo dobry
Model PARSUN
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 7cbad289-9d34-4a9c-931a-6b5df8752ed6

Podobne wyszukiwania