„Słowa Mocy. Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach” – pierwsza tego typu publikacja w Polsce i prawdopodobnie na świecie, która skupia się tylko na komunikacji językowej, uzmysławiając jak wielkie znaczenie ma dobór właściwych słów i jak bardzo mogą one wpływać na efekty w sprzedaży i negocjacjach.
Kupując "Słowa Mocy" dołączasz do ekskluzywnego Klubu Czytelników!
<p class="MsoNormal">Co to dla Ciebie oznacza?
Podczas spotkań onilne na żywo omówimy poszczególne rozdziały książki.
Porozmawiamy o Twoich doświadczeniach i najczęstszych wyzwaniach.
Będziesz mógł (mogła) zadawać pytania i dyskutować z pozostałymi Członkami Klubu.
Arkadiusz Bednarski, jeden z czołowych polskich trenerów sprzedaży i negocjacji. Autora longsellera „Mistrza Sprzedaży”, który w ciągu 15 lat doczekał się 5 wydań.Można w niej przeczytać m.in. o tym:
· Jak przekonywać bez używania argumentów.
· Jak mniej słów może przynosić więcej efektów.
· Dlaczego zawsze warto być osobą miłą i uprzejmą.
· Jak efektywnie prosić, składać propozycje i argumentować.
· Czym jest Perspektywiczna Oś Czasu i jak mądrze z niej korzystać.
· Dlaczego wolimy powiedzieć „feedback” niż „informacja zwrotna”.
· Jakich słów i zwrotów używać często, a jakich zdecydowanie unikać.
· Czym jest „efekt kalejdoskopu” i jaki ma wpływ na interpretację danych.
· Dlaczego nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem.
· Dlaczego imperatywy (kup!, zapisz się!) zamiast zachęcać mogą zniechęcić.
· Czego nie mówić podczas wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
· Czym są operatory i jak wpływają na rozumienie przekazywanych informacji.
Te i wiele innych kwestii związanych z komunikacją językową opisanych w 13 rozdziałach, z dodatkiem oraz wyjątkowym skryptem ćwiczeniowym.
Partnerzy książki
ADN Akademia – Największa firma szkoleniowa w Polsce.
EwaBis – Polska firma exportu międzynarodowego.
ResPractica – Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze kierowane do dużych międzynarodowych korporacji.
Nowa Sprzedaż – Magazyn poświęcony sprzedaży.
SKN Negocjator – Studenckie Koło Negocjacyjne przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Questus – firma specjalizująca się w kształceniu marketerów m. in. nadająca certyfikaty CIM.
Opal w Kamerze – Kanał poświęcony zagadnieniom ze świata psychologii i biznesu.