UNIWERSALNY. Wielozadaniowy smar przeznaczony do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety :
odporny na działanie wody i utlenianie
chroni przed zużyciem i korozją
wydłuża żywotność łożysk
zawiera dodatki EP
stabilny mechanicznie i łatwo pompowalny dzięki miękkiej konsystencji
spełnia test SKF EMCOR
temperatura stosowania od -20°C do +130°C
Zastosowania :
Jest smarem wielofunkcyjnym, przeznaczonym do smarowania obciążonych łożysk ślizgowych, kulkowych i rolkowych, łożysk kół, przegubów uniwersalnych, nadwozi oraz różnych skojarzeń podlegających obciążeniom udarowym w transporcie, rolnictwie i przy budowie dróg, tam gdzie występują wilgoć, kurz i/lub suche warunki pracy.
Odpowiedni jako smar ogólnego stosowania do zastosowań przemysłowych wymagających smaru NLGI 2.
Smar do ekstremalnych nacisków (EP).
W trakcie ładowania smaru bezwzględnie należy unikać zanieczyszczenia go kurzem i/lub brudem. Zaleca się stosowanie systemu pneumatycznego pompowania lub wkładów (kartridży).