Brak karty nr 8
Złam szyfr to innowacyjna gra, która rozwija myślenie i pamięć graczy oraz wyostrza ich zmysły !W grze chodzi o jak najszybsze uzbieranie 2 diamentów lub 5 monet. Należy bezbłędnie odpowiadać na pytania, które usłyszymy dzięki stetoskopowi, który przyłożymy do sejfu jak zaświeci się czerwona lampka.Dzięki tej grze, dzieci poprzez naukę, dowiedzą się jak działa sejf oraz stetoskop. Będą odpowiadały na różne pytania, więc zabawka rozwija myślenie i pamięc dzieci.
1. Wybierz dowolną kartę z numerem.
2. Wpisz kod i połóż palec na skanerze linii papilarnych.:
• Jeśli masz szczęście zaświeci się na zielono,
a drzwiczki do sejfu otworzą się.
• W przeciwnym razie światło na sejfie
zaświeci się na czerwono, a Ty usłyszysz
przez stetoskop podpowiedź.
3. Niski dźwięk – wartość, którą wpisałeś jest
za niska. Wysoki dźwięk – wartość, którą
wpisałeś jest za wysoka.
4. Za każdym razem, gdy prawidłowo
wpiszesz kod, z sejfu wypadną od 1 do 3
monet lub diament.
5. Zbierz 2 diamenty lub co najmniej
5 monet i WYGRAJ
Możliwa wysyłka