Witam,
Przedmiotem aukcji są śruby zabezpieczające
SICUSTAR
średnica gwintu (M): 12 mm
skok gwintu: 1,5
długość robocza (L): 25 mm
płaszczyzna przylegania: stożek
średnica stożka (S): 23 mm
średnica przejściówki (klucza): 28 mm(*)
wytrzymałość: 10.9
pokrycie: cynk 12µm + Finigard 105(**)
przejściówka na klucz: 17 mm
producent: Farad (Italy)
Stan: Używane
W zestawie: komplet śrub, nasadka do klucza, naklejka z kodem
Użyłem ich tylko raz do nowych kół i oddałem autko z powodu wady a śruby mi pozostały.
U mnie było to BMW E87 i pasowały idealnie do alufelg.
Na innej mojej aukcji znajdują się felgi oraz nówki opony.
GORĄCO POLECAM PONIEWAŻ PRODUKT JEST W STANIE IDEALNYM
BMW: Seria 1 (E81, E82, E87, E88), Seria 3 (E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93), Seria 5 (E28, E34, E39, E60, E61), Seria 6 (E24, E63, E64), Seria 7 (E23, E32, E38), X1 (E84), Z3, Z4, Z8 ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
CHRYSLER: Crossfire ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – kula, dł. 20 mm
• felga aluminiowa oryginalna – kula, dł. 28-30 lub 40 mm (w zależności od felgi)
• felga aluminiowa uniwersalna – zwykle stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi), dla felg dedykowanych może być kula, dł. 28-30 mm lub 40 mm
CITROEN: C1 ---> śruba 12x1,5 klucz
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – płaska podkładka, dł. 33 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
DACIA: Dokker, Duster, Lodgy, Logan, Sandero ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
DAEWOO: Espero, Lanos, Nexia, Nubira (do 2003 r.) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
FIAT: Croma (od 2005 r.), Grande Punto, Punto EVO, Sedici ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
MERCEDES: 190 (W201), Klasa A 1998-2004 (W168), Klasa C 1993-2007 (W202, W203), Klasa CLC (CL203), Klasa CLK (W208, W209), Klasa E 1976-2002 (W123, W124, W210), Klasa S 1979-1991 (W108, W109, W116, W126), Klasa SL 1989-2001 (W107, R129), Klasa SLK 1996-2011 (R170, R171), Vaneo (W414) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – kula, dł. 20 mm
• felga aluminiowa oryginalna – kula, dł. 28-30 lub 40 mm (Mercedes produkuje 2 rodzaje felg)
• felga aluminiowa uniwersalna – zwykle stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi), dla felg dedykowanych może być kula, dł. 28-30 mm lub 40 mm
MINI: Cooper (2001-2006), Cooper S (2001-2006), One (2001-2006) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
OPEL: Agila (od 2008 r.), Astra (F, G, H), Calibra, Combo (2001-2011), Corsa, Kadett E, Meriva, Omega, Signum, Tigra, Vectra, Zafira (1999-2011) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
PEUGEOT: 107 ---> śruba 12x1,5 klucz
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – płaska podkładka, dł. 33 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
RENAULT: Captur, Clio (bez Sport i RS), Fluence, Granc Scenic, Kangoo, Laguna (I, II), Megane, Modus, Nevada, R5, R19, R21, Safrane, Scenic (poza RX-4), Talisman, Thalia, Twingo ---> śruba 12x1,5 klucz 17 lub 19 (w zależności od rocznika)
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek ruchomy, dł. 25 mm (może być stosowany stały stożek)
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
SAAB: 900 (1994-1998), 9-3/9-3X, 9-5 (1995-2010) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
SEAT: Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Toledo modele z 4 otworami w piaście ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa oryginalna – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – zwykle stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi), dla felg dedykowanych może być kula, dł. 24 mm
SKODA: CityGo, Felicja modele z 4 otworami w piaście ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa oryginalna – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – zwykle stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi), dla felg dedykowanych może być kula, dł. 24 mm
SUBARU: Justy (2003-2007) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
SUZUKI: Ignis (2003-2008), Splash, Swift (od 2005 r.), Swift Sport, SX4, Vitara (od 2015 r.) ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
TOYOTA: Aygo ---> śruba 12x1,5 klucz
• felga stalowa – stożek, dł. 25 mm
• felga aluminiowa oryginalna – płaska podkładka, dł. 33 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi)
VW: Caddy (1996-2003), Golf (I, II, III), Jetta (I, II), Lupo, Passat, Polo, Scirocco (1981-1992), UP/e-UP modele z 4 otworami w piaście ---> śruba 12x1,5 klucz 17
• felga stalowa – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa oryginalna – kula, dł. 24 mm
• felga aluminiowa uniwersalna – zwykle stożek, dł. 25-40 mm (w zależności od felgi), dla felg dedykowanych może być kula, dł. 24 mm