034efi wraz z kompletną instalacja do 2.7t , nowy nigdy nie montowany , w podanej cenie komplet ze zdjęcia.
SPECYFIKACJA Komputera:
8 sterowników zapłonu i 8 wtryskiwaczy
Temperatura pracy -40 do + 85 ° C
Zakres napięcia akumulatora +6,0 do +20 VDC ciągły
Pobór prądu 0,05 - 20 amperów [przy 100% cyklu pracy]
Impedancja wtryskiwacza: wysoka lub niska impedancja, zalecane 12+ omów dla wielu wtryskiwaczy na kanał.Wsparcie cewki, wbudowany sterownik (TTL) lub standardowa 2-żyłowa uziemiona cewka.
Maksymalne obroty 25 000+, testowane przy prędkości ponad 35krpm.
Tryby wyzwalania: -
Hall lub VR, 60-2, 60-1 , 36-1, 24-1, 20-1, 12-1, Chevy LS1 i inne.Sygnał 0-5 woltów lub sygnał niskiego prądu 12 V.
Rozdzielczość czasu wtrysku .001MS (1 mikrosekunda) do 65.535 milisekund [16 bitów]
Rozdzielczość zapłonu 1/4 stopnia.
Komunikacja Szybki RS-232 z interfejsem STD 9 pin D.
Opakowanie Tłoczona obudowa aluminiowa z gumowymi nóżkami tłumiącymi, czarna powłoka proszkowa, 10,5 "l, 6,5" w, 1,5 "h (w tym złącza i stopki)
Programowanie / strojenie VIA WIN95 / WIN98, XP itp. I port RS232
Obsługiwane czujniki:
Czujnik Halla 5 V lub czujnik VR
Pozycja przepustnicy [TPS] 3-żyłowy uniwersalny
Temp. Chłodziwa [typ GM, 2700 przy 25 ° C], większość temp. Wody Boschw tym Motronic.
Temperatura powietrza indukcyjnego [typ GM, 2700 przy 25 ° C], większość Bosch łącznie z Motronic (z wyjątkiem niektórych ME5.x)
Wejście pomocnicze [0-5vdc]
Bezwzględne ciśnienie w kolektorze 1, 2,55 lub 5 barów [dostarczone w obudowie].
EGO Sensor [tylko 1,3 lub 4-przewodowy] działanie w pętli zamkniętej, programowane przez użytkownika.Obsługiwany jest również szerokopasmowy konwertowany sygnał 0-1v.