O przedmiocie

całość zawiera:
8 kart Obywatela, 1 kartę Cesarza i 1 kartę Niewolnika + zasady
(gdyby ktoś sobie zażyczył, mogę dodatkowo sporządzić kartę z oryginalnymi zasadami rozgrywki).

banalne zasady, bardzo trudnej gry w której próbujemy rozgryźć przeciwnika, aby przewidzieć jego kolejny ruch 🙂 być może niektórzy z was znają już system tej rozgrywki - jeżeli nie, to polecam spróbować. Kluczem do zwycięstwa jest obserwacja zachowań przeciwnika. Karta zasad oczywiście zaadoptowana na potrzeby Talismana, jednak sama rozgrywka nie ma z nim nic wspólnego i śmiało można grać w nią, jako w zupełnie osobny twór, niestety gra jest tylko na dwie osoby.
Oryginalne zasady gry to:
- turę zawsze zaczyna talia Cesarza.
- nie można wykładać kart losowo (trzeba przynajmniej spojrzeć na kartę, którą kładzie się na stół).
- cała gra składa się z 12 rund.
- w zależności od strategii graczy, każda runda może się skończyć w pierwszej, albo nawet ostatniej turze. Każdy z graczy posiada 5 kart, więc tur w danej rundzie może być maksymalnie 5 (z czego już w czwartej wiadomo, kto wygrał).
- gracze zamieniają się taliami po 3 rundach.
- wygrana talią Cesarza daje 1 punkt
- wygrana talią Niewolnika daje 2 punkty
Cesarz vs Obywatel - Cesarz ma absolutną władzę nad Obywatelami - wygrywa Cesarz - runda się kończy, zaczynamy kolejną turę.
Obywatel vs Obywatel - remis - kolejna runda, aż do zwycięstwa.
Obywatel vs Niewolnik - Niewolnik jest własnością Obywatela - wygrywa Obywatel - runda się kończy, zaczynamy kolejną turę.
Niewolnik vs Cesarz - Niewolnik, który nie ma już nic do stracenia może przeciwstawić się nawet Cesarzowi - zwycięża Niewolnik - runda się kończy, zaczynamy kolejną turę.
Po kilku rundach gry można w pewnym stopniu przewidzieć ruchy przeciwnika (lub chociaż próbować to robić) więc im dłużej trwa, tym gra staje się ciekawsza

aby obejrzeć więcej rzeczy do gry zapraszam na grupkę fb

facebook.com/groups/magiaimiecz

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: d280b8d2-f6e7-44d0-b0b2-1a2733386fd5

Podobne wyszukiwania