AUTOOL CT400 posiada szereg opracowanych przez siebie praw własności intelektualnej, a także certyfikaty CE, FCC, ROHS i inne autorytatywne certyfikaty.
Gama środków do czyszczenia wtryskiwaczy samochodowych AUTOOL obejmuje testy wtryskiwaczy niskociśnieniowych, a także testy wtryskiwaczy wysokociśnieniowych, które są szeroko stosowane w GDI, EFI, FSI i innych typach wtryskiwaczy do samochodów, motocykli i jachtów
Maszyny do czyszczenia wtryskiwaczy AUTOOL wykorzystują najnowszą technologię impulsową i ultradźwiękową. Niezależnie od tego, czy chodzi o czyszczenie w przód, czy w tył, czy o testowanie szczelności, produkty AUTOOL zawsze zapewniają efekt wysokiej wydajności wraz z poprawą dokładności testowania wtryskiwaczy
Wszystkie maszyny do czyszczenia wtryskiwaczy AUTOOL są zaprojektowane ze zintegrowanym korpusem maszyny, łącząc ultradźwiękową kąpiel czyszczącą i funkcję testowania w jednym. W modelach modelu CVT400 dodano wysuwane szuflady dla lepszego przechowywania akcesoriów
Jak wybrać płyn testowy?
Płyn testowy służy do sprawdzenia i oceny, czy osiągi wtryskiwacza paliwa są w dobrym stanie. Jest bezbarwną i przezroczystą cieczą bez drażniącego zapachu, niekorozyjną i niełatwą do wydzielenia. Jego funkcją jest symulacja różnych stanów pracy wtryskiwacza paliwa jako medium. W celu uzyskania najlepszego efektu testu zaleca się stosowanie profesjonalnych płynów do testowania wtryskiwaczy samochodowych. Jeśli nie jest dostępny lokalnie, jako alternatywę zaleca się, aby zamiast płynu testowego użyć alkoholu medycznego o zawartości alkoholu powyżej 75%
Dlaczego warto wybrać maszynę do czyszczenia i testowania wtryskiwaczy samochodowych AUTOOL CT400?
W związku z rosnącą dojrzałością i wykorzystaniem bezpośredniego wtrysku benzyny, AUTOOL wypuścił w 2021 r. urządzenie do czyszczenia i testowania wtryskiwaczy CT400 GDI. Bezpośredni wtrysk benzyny to technologia, która wtryskuje paliwo bezpośrednio do cylindra i miesza je z powietrzem dolotowym. W porównaniu z konwencjonalnymi wtryskiwaczami, zastosowanie GDI może pomóc poprawić wydajność silnika i właściwą moc wyjściową, a także zmniejszyć emisję spalin. CT400 obsługuje nie tylko GDI, EFI, FSI i inne typy wtryskiwaczy paliwa, ale także jest kompatybilny ze standardowymi wtryskiwaczami paliwa. CT400 jest dostępny w trzech napięciach do zasilania wtryskiwaczy GDI, 12 V, 70 V i 120 V, co w zasadzie obejmuje wtryskiwacze większości marek pojazdów w Europie, Ameryce i Azji.