Taurus Tarnów
ul Krakowska 107
tel 14 692 66 88
faktura vat/paragon.
Dzięki kompaktowym wymiarom zajmuje niewiele miejsca, dlatego przechowywanie go w aucie lub w domu to żaden problem, jednak największą zaletą bagażnika jest jego niska masa, waży on zaledwie 16.4 kg. G2 922 charakteryzuje bardzo prosty montaż na haku holowniczym wykonuje się go w dwóch prostych krokach, po rozłożeniu jest gotowy do użycia - wszystko w ciągu kilku sekund. Bagażnik został wyposażony w odłączane uchwyty ramy, dzięki czemu zapięcie rowerów na bagażniku to czysta przyjemność. 922 posiada również funkcje odchylania z rowerami, dostęp do bagażnika w samochodzie jeszcze nigdy nie był tak prosty, wystarczy nacisnąć stopą specjalny pedał. Nowe, udoskonalone, odłączane uchwyty ram umożliwiające wygodne mocowanie rowerów. Składany na płasko, umożliwia wygodne przechowywanie i mieści się w bagażnikach większości aut. Mechanizm odchylania sterowany pedałem ułatwia dostęp do bagażnika auta także z zamontowanymi rowerami. Mocowanie zamykane jedną ręką nie wymaga użycia dużej siły i ułatwia montaż bagażnika. Zamek zabezpiecza bagażnik na haku holowniczym oraz rowery w bagażniku (zamki w komplecie). Długie paski zębate z klamrami z zapadką ułatwiają mocowanie kół. Zamki zabezpieczające zewnętrzny rower i bagażnik na haku. Specyfikacja Maksymalna liczba rowerów 3 Ładowność (kg) 51 Maksymalna waga roweru (kg) 24 Wymiary (cm) 102 x 72 Możliwość złożenia platformy Waga uchwytu (kg) 16,4 Maksymalny rozstaw kół (mm) 1300 Odłączane uchwyty ramy Kompatybilność z ramą karbonową Wymagany adapter Thule 984 Możliwość przewozu rowerów elektrycznych Tak (do 24 kg) Możliwość odchylania z rowerami Samochód z kołem na tylnej klapie NIE Oświetlenie tylne Złącze zasilające 13 - pin Zabezpieczenie rowerów w uchwycie TAK Zabezpieczenie uchwytu na haku TAK Porady i uwagi Na co zwrócić uwagę przy zakupie bagażnika rowerowego na hak? Ważnym kryterium wyboru platformy rowerowej na hak jest jej ładowność, szczególnie jeśli podróżujesz z rowerami elektrycznymi. Tradycyjne rowery ważą ok. 15 kg, natomiast elektryki – nawet 25 kg. Jedną z największych zalet platform na rowery jest możliwość rozbudowy większości z nich o dodatkowy rower. Większość producentów oferuje przystawki pozwalające na powiększenie platformy o możliwość przewozu dodatkowego roweru. Słowem: zamiast dwóch rowerów przewieziesz trzy lub zamiast 3 – 4 jednoślady. 4 rowery stanowiące dodatkowy bagaż to maksimum z uwagi na ładowność haków dostępnych na rynku. Zwróć szczególną uwagę na dopuszczalne obciążenie haka i do wagi rowerów dolicz ciężar bagażnika rowerowego na hak. Dostęp do bagażnika pojazdu – opcja odchylania platformy rowerowej. Jeśli rozważasz zakup bagażnika rowerowego na hak, który odchyla się wraz z wpiętymi rowerami, umożliwiając dostęp do przestrzeni bagażowej samochodu, gorąco zalecamy „przymierzenie” go przed zakupem i montażem. Ze względów konstrukcyjnych haków samochodowych oraz konstrukcji tylnej klapy odchylenie platformy może być niewystarczające do otwarcia bagażnika pojazdu. Wtórnik tablicy rejestracyjnej. Pamiętaj, że bagażnik rowerowy na hak zasłania tablicę rejestracyjną i potrzebujesz zaopatrzyć się we wtórnik rejestracji. Dodatkową tablicę otrzymasz w wydziale komunikacji właściwego UM po uiszczeniu stosownej opłaty. Użytkowanie bagażnika rowerowego na hak holowniczy a światła. Obecnie większość platform rowerowych posiada instalację elektryczną w oparciu o 13 pin, więc aby wykorzystać wszystkie światła w platformie, instalacja elektryczna samochodu powinna oferować również 13 pin. Informujemy, że samochody z USA często posiadają kulę haka, która nie jest zgodna z produktami europejskimi. Parkuj rozważnie, gdyż po instalacji platformy rowerowej samochód zostaje wydłużony. Może się również zdarzyć, że tylne czujniki parkowania nie będą informowały o przeszkodach znajdujących się z tyłu auta. Dodatkowy bagaż obniża samochód na zawieszeniu. Przed podróżą sprawdź, w jakim stopniu obniżył się Twój pojazd. Ostrożnie poruszaj się samochodem na nierównej drodze, na progach zwalniających i parkując w pobliżu krawężników.