nowy zapakowany
odczyt i kasowanie błędów, pełna diagnostyka, kodowanie, adaptacja itd
VAG CAN PRO V5.5.1 z FTDI FT245RL Chip VCP OBD2 interfejs diagnostyczny kabel USB magistrala Can UDS K - line do diagnostyki, programowania i usuwania błędów AUDI/VW/SEAT/SKODA
Uwaga:
VAG CAN PRO nie obsługuje oprogramowania V-CDS/VAG COM
Język: polski,
Interfejs VAG CAN PRO zgodne oprogramowanie Windows XP i 7):
Główne cechy VAG PRO:
Unikalne funkcje procedur serwisowych OCLF (funkcja jednym kliknięciem);
flasher dla samochodów Grupy VAG;
flasher z obsługą kontrolerów UDS;
Bloki kodowania ESP MK60EC1;
Narzędzie do pełnej diagnostyki platformy MQB (dla golfa VII, dla Octavia 3) obsługuje 01.2013;
Odblokowanie wideo (VIM) na platformie MQB (odblokowanie Pro i MMI-MQB);
Kontrolery kodowania dla kodów PR;
"Wyszukiwarka logowania"-umożliwia skanowanie i logowanie w kontrolerach CAN UDS;
Wsparcie dla nowego Polo 2014 Facelift;
Wsparcie dla nowego passata B8;
Pełne wsparcie dla Audi TT-3 na platformie IBC;
Pełne wsparcie dla Skoda Fabia 3
Nowość w wersji 5.5.1:
Wsparcie dla nowych adresów wprowadzonych na platformie mlb-evo
Aktualizacja bazy danych-ODX ( dla wszystkich modeli 2015)
VAG CAN PRO V5.5.1 z FTDI FT245RL Chip VCP OBD2 interfejs diagnostyczny USB dla magistrali Can UDS K-line działa dla AUDI/VW/SEAT/SKODA
Unikatowy klucz USB jest niezbędny, aby pomyślne zainstalować i korzystać z oprogramowania!
Wskazówka: należy najpierw podłączyć klucz USB do komputera, a następnie kabel z wtyczką do komputera.
VAG PRO wsparcie dla magistrali CAN + UDS + k-line do diagnostyki i programowania komponentów elektronicznych stosowanych w pojazdach volkswagena, Audi, Seat, Skoda, wyprodukowanych w latach 1990-2015.
Główne zmiany w koderze PR:
Teraz możliwe jest zachowanie kodów PR pliku
Koder samowystarczalny może wybrać kody zapisane pre-analizy aktualnych danych przechowywanych w ECU
Możesz porównać dane przechowywane w ECU z obliczonymi danymi, wybrać to, co chcesz pobrać.
OCF "aktywacja automatycznych składanych lusterek", problemem jest oświetlona przestrzeń wokół samochodu
Nowy zespół w skrypcie: GetCardSerial zwraca aktualny numer karty inteligentnej. Możesz go użyć do przygotowania skryptu, który będzie działał tylko na tych kartach inteligentnych.
Ulepszone kodowanie TXT, obliczanie kodowania jest teraz szybszym APDUs.
Aktualizacja bazy danych DTC-naprawiono problemy z parametryzacją kamer 7N0
Naprawiono problemy z parametryzacją 5M0. F AFS moduły
Nowa sekcja OCF o nazwie "aplikacje", czyli: pobierz dane parametrów, kodowanie dla kodu PR, BCM i tak dalej programatora.
Nowa procedura OCF "FlashFile Dumper"-może wyodrębnić zawartość z plików Flash (SGO, . FRF, . ODX) w binarnym zrzucie. Uwaga: format danych źródłowych nie został zmieniony,
Więc jeśli plik Flash kriptovat i skompresowany, plik binarny będzie taki sam.
Naprawiono błąd w arkuszu bramy MLB-EVO (B7 II, A4 B9) -nie wszystkie ECU były dostępne przez bramę.
Zaktualizowana baza danych kodów błędów (dodano ponad 200 nowych kodów, w tym platformę MQB / MLB-EVO)
Nowe oprogramowanie układowe v.1.1 dla interfejsów (04.0D / 02.04) v.2.0 (0A.04 / 0B.04) do obsługi nowych protokołów (TCP-IP) używanych na platformie MLB-EVO
Naprawiono problem z połączeniem z adresem 46 na platformie MLB-EVO (B9 A4 / Q7 4M)
Zmniejszone opóźnienia czasowe podczas ładowania dużych bloków danych w trybach bez lampy błyskowej.
Przyczynia się to do bardziej stabilnego połączenia po podłączeniu bezpośrednio do ECU (Direct Connect), popularnego wśród fanów VAG.
Obsługiwane samochody:
Dla Audi
A2 2009-
A3 8P 2003-
A3-platforma MQB-
A4 model 8E wariant B7 (silnik, skrzynia biegów, poduszki powietrzne, ABS, parktronic) 2005-
A4 model 8K wariant B8 (UDS + TP2.0) 2008-
A5 model 8K (UDS) 2007-
A6 model 4F 2004-
A8 model 4E 2003-
Q3 (UDS) 2010-
Q5 (UDS) 2008-
Q7 (TP2.0 + UDS) 2006-
S5 model 8K
(R) model S6 4F
R8 (UDS)
TT model 8J 2007-
W przypadku Mercedes
dla Sprintera (VW Crafter) - -tylko silnik i immobilizer
SEAT
Altea
Leon MQB 2013-
Leon 1P 2005-
Toledo model 5P 2004-
Exeo 2008- (silnik, skrzynia biegów, poduszki powietrzne, ABS, park)
SKODA
Octavia model 1Z 2004-
Octavia platformy MQB-
Superb II B6 2008-
Fabia 5J 2007-
Yeti 2009-
VOLKSWAGEN
Crafter (immobilizer, silnik)
Caddy 2K 2005-
Eos
Golf V 1K
Golf VI model 5K
Golf VII MQB
Golf Plus
Jetta II 1K
Transporter / Multivan (tylko po dysku CAN-BUS do przechowywania danych)
Multivan/Transporter GP model 7E (UDS) 2009-
Passat B6 model 3C 2005-
Passat CC-
Phaeton GP 2007-
Polo 6R 2009-
Polo FL MQB 2014-
Scirocco III-
Touran-
Tiguan-
Touareg GP 2007-
Touareg NF 2010
K-line ( KWP1281, TP/KWP2000)
VW Golf III, IV
VW Passat 3B
VW Bora
VW Transporter T5
VW New Beetle
VW Polo II,III,IV
Skoda Octavia I
Skoda Fabia i i II
Seat Leon,
Seat Toledo II
Seat Alhambra
Seat Ibiza II, III, IV
Audi A2,A3,A4,A6 k-line
Uwagi dla Audi A4:
Opcja A4 8E B6 model
Ten model ma can-bus (TP1.6), ale nie jest podłączony do gniazda diagnostycznego. Samochód jest w pełni zdiagnozowany na linii K (wymagany interfejs VCP + K). Używane protokoły KWP2000 i KWP1281 it.
Model A4 8E, B7 taką opcję,
Ten model ma magistrala CAN TP2.0, ale gniazdo diagnostyczne jest podłączone tylko do tzw. CAN-antrib, tj. Silnik, skrzynia biegów, poduszki powietrzne, ABS, napęd Quattro.
Ponadto standardowa linia K. Innymi słowy, VCP w pełni obsługuje diagnostykę modeli B7, ale tylko w CAN-antrib. Inne kontrolery są dostępne za pośrednictwem protokołów k-line i KWP2000 kwp1281