Joanna Suchowiak-Horzemski

WIEDEŃ

WYBRANE PROBLEMY W WIZUALNEJ SFERZE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 2009-2019

Kraków 2020

ISBN 978-83-956731-0-8

Książka łączy historię reklamy i zasady budowania wizerunku firm z ich realizacją.

Omówiono w niej reguły tworzenia przekazu wizualnego (w tym reklam) i poruszono problem identyfikacji firm reklam na przykładzie austriackiej przestrzeni publicznej, jednak wnioski mogą być stosowane w odniesieniu do każdego problematycznego obszaru - w tym wielu miast Polski.

Poddano też analizie przestrzenie miasta, które uległy rewitalizacji pod względem estetyki przestrzeni publicznej i trafności jej zabudowy. Wyodrębniono realizacje w kontekście zabytkowych kamienic wiedeńskich zależnie od świadomości estetycznej, czasu projektowania i pozycji marki by zakończyć przykładami przewymiarowania oświetlenia i wnioskami dla projektantów.

582 autorskie fotografie z Wiednia i inne grafiki.

Więcej informacji:

  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788395673108
  • Okładka: miękka ze skrzydełkami
  • Rok wydania: 2020

Lokalizacja i dostawa

Kraków, Podgórze Duchackie

Formy dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost 8,99 zł
  • List polecony priorytetowy 8,40 zł
  • Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata 11,99 zł
Oferta: 799fa09e-8f8e-49ba-a22a-67c7edafe31e