O przedmiocie

Bestseller „New York Timesa”.

Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli.

Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.

Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.

Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.

Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.

Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.

Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune”Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”

Stan Bardzo dobry
ISBN 9788380623255
Tytuł Wielka czwórka Scott Galloway
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: de604967-fb51-47e9-9082-c881f51dfd41

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(292)
Marketing i zarządzanie Wrocław  
(94)
Marketing i zarządzanie Kraków  
(70)
Marketing i zarządzanie Łódź  
(43)
Marketing i zarządzanie Poznań  
(32)
Marketing i zarządzanie Gdańsk  
(31)
Marketing i zarządzanie Suwałki  
(30)
Marketing i zarządzanie Rzeszów  
(30)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(20)
Marketing i zarządzanie Białystok  
(18)
Marketing i zarządzanie Katowice  
(18)
Marketing i zarządzanie Szczecin  
(18)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(17)
Marketing i zarządzanie Sopot  
(15)
Marketing i zarządzanie Knurów  
(15)
Marketing i zarządzanie Olsztyn  
(15)
Marketing i zarządzanie Tarnów  
(15)
Marketing i zarządzanie Gdynia  
(14)
Marketing i zarządzanie Łomianki  
(14)
Marketing i zarządzanie Piaseczno  
(13)
Marketing i zarządzanie Polkowice  
(11)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(10)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(9)
Marketing i zarządzanie Bydgoszcz  
(9)
Marketing i zarządzanie Toruń  
(8)
Marketing i zarządzanie Szczutowo  
(7)
Marketing i zarządzanie Bełchatów  
(6)
Marketing i zarządzanie Oława  
(6)
Marketing i zarządzanie Trzebinia  
(6)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(6)
Marketing i zarządzanie Aleksandrów Łódzki  
(6)
Marketing i zarządzanie Ruda Śląska  
(6)
Marketing i zarządzanie Częstochowa  
(6)
Marketing i zarządzanie Otwock  
(6)
Marketing i zarządzanie Józefosław  
(6)
Marketing i zarządzanie Leszno  
(5)
Marketing i zarządzanie Borzęcin Duży  
(5)
Marketing i zarządzanie Płock  
(5)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(5)
Marketing i zarządzanie Pruszków  
(5)
Marketing i zarządzanie Rusiec  
(5)
Marketing i zarządzanie Legnica  
(5)
Marketing i zarządzanie Wałbrzych  
(5)
Marketing i zarządzanie Skawina  
(5)
Marketing i zarządzanie Opole  
(4)
Marketing i zarządzanie Pabianice  
(4)
Marketing i zarządzanie Koszalin  
(4)
Marketing i zarządzanie Gniezno  
(4)
Marketing i zarządzanie Trzebnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Kalisz  
(4)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Książenice  
(4)
Marketing i zarządzanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(4)
Marketing i zarządzanie Jodłownik  
(4)
Marketing i zarządzanie Kołbaskowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Biała Podlaska  
(4)
Marketing i zarządzanie Krzyszkowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(4)