O przedmiocie

Sprzedam nową, nieużywaną książkę Wpływ mediów - Konteksty społeczno-edukacyjne.

Stan idealny. Miękka oprawa.

Rok wydania: 2007
Oficyna wydawnicza "Impuls"
Stron: 202
Autor: Bogusław Dziadzia

Wartość kolekcjonerska

Opis:

Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć – zwykle o pejoratywnym znaczeniu.

Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi
w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania.

Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 8e03ace3-a33d-4a1c-ab74-aad14d6135b7

Podobne wyszukiwania