Na sprzedaż praktycznie nowy zawór hybrydowy blow Off wraz z zestawem montażowym.
Identyczna budowa co zawór FMIC lecz o połowę tańszy, miałem obydwa w ręku.
Pasuje plug&play do silnika 1.8T w miejscu fabrycznego zaworu DV. Możliwość regulacji przepływu powietrza wylatującego na zewnątrz i jednocześnie powracającego do dolotu. Regulacja ta również pozwala ustawić głośność pożądanego syknięcia.
Zakupiłem go i zamontowałem dosłownie na 1 przejażdżkę dlatego też jest praktycznie nowy i wiem że pasuje do 1.8 T AGU 150 km.
Można go ustawić tak że jest naprawdę głośny. Słychać go głośno i wyraźnie nawet wewnątrz auta.
Sprzedaję ponieważ rozmyślałem się z tej modyfikacji ale na pewno da komuś dużo uśmiechu :).
Producent zapewnia o możliwości stosowania go w silnikach posiadających zawory DV dzięki jego hybrydowej budowie łączącej pracę DV z gwizdaniem blow odda.