Witam,
Oferuję do sprzedaży zestaw do:
- kompleksowej wymiany oleju,
- wymiany wszystkich filtrów,
- płukania układu smarowania (olejowego),
- czyszczenia układu zasilania (paliwowego) z pełnym pakietem (filtr przewodowy, wąż, złączki) do bezpośredniego podłączenia w układ paliwowy.
Zestaw przeznaczony jest w szczególności do silników wysokoprężnych Diesla 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach o kodach AVB, AVF, AWX, BGW, BHW a także tych opartych na systemie wtrysku Common Rail oraz wszystkich pojazdów z grupy VAG VW/AUDI/SEAT/SKODA o pasujących numerach oryginału OE i OEM z poniższego zestawu.
W skład zestawu wchodzą:
1. Olej Castrol EDGE 5W-30 LL o pojemności 5 litrów (z firmową zawieszką serwisową i nowym logo) rekomendowany przez wiodących producentów, nadaje się do samochodów, których silniki wymagają użycia oleju w klasie 5W-30 i który spełnia normy:
- MB 229.31 – norma nadawana olejom wielosezonowym do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych Mercedes-Benz najnowszej konstrukcji, wyposażonych w filtr cząstek stałych; olej energooszczędny dający obniżenie zużycia paliwa;
- MB 229.51 – norma dla olejów wielosezonowych do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych Mercedes-Benz najnowszej konstrukcji, wyposażonych w filtr cząstek stałych; mogących pracować w trybie przedłużonych okresów wymiany;
- VW 504.00 – oleje wielosezonowe do silników benzynowych samochodów osobowych VW nowszej konstrukcji do wydłużonych przebiegów; oleje w lepkości 5W-30;
- VW 507.00 – oleje wielosezonowe do silników wysokoprężnych samochodów osobowych VW nowszej konstrukcji z pompowtryskiwaczami lub Common Rail oraz do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych do wydłużonych przebiegów; oleje w lepkości 5W-30;
- Porsche C30 – olej z normą Porsche C30 gwarantuje doskonałe smarowanie wszystkich swoich silników Diesla oraz silników benzynowych V6 (Porsche Cayenne). Olej silnikowy zgodny z normą „PORSCHE C30” spełnia wszystkie wysokie wymagania dotyczące odporności filmu olejowego.
- ACEA C3 – normy ACEA nadaje się olejom kompatybilnym z układami katalicznymi; norma ACEA C3 nadawana jest olejom o bardzo dobrych właściwościach i przeznaczonych do silników benzynowych i diesla, samochodów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i 3 funkcyjne (3 drożne) układy katalityczne TWC; oleje tej klasy zwiększają trwałość filtrów DPF i układów katalitycznych TWC.
Zalety, korzyści i zastosowanie:
- najwyższej jakości olej silnikowy z technologią Fluid TITANIUM modyfikuje swoje właściwości, by stać się mocniejszy pod obciążeniem;
- specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników VW Group
- wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych;
- może być eksploatowany w wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju;
- specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników benzynowych i diesla.
2. Oryginalny filtr oleju Volkswagen AG o numerze OE 074115562 z uszczelnieniem.
3. Oryginalny filtr paliwa Volkswagen AG o numerze OE 1J0127401A z uszczelnieniem.
4. Filtr powietrza Filtron AP 063/1.
5. Filtr kabinowy (przeciwpyłkowy) Filtron K 1006A w wersji z węglem aktywnym redukującym w znacznej mierze alergeny, bakterie i pleśń.
6. Dodatek do oleju silnikowego (płukanka) LIQUI MOLY PRO-LINE Engine Flush 2662 o pojemności 500 ml.
Środek z linii profesjonalnej Liqui Moly doskonale płucze cały układ olejowy, usuwa osady z rowków pierścieni tłokowych, co może zapobiec ich zapiekaniu. Polepsza sprawność silnika, dzięki rozpuszczeniu osadów i pozbycia się ich wraz ze starym, zużytym olejem. Producent zaleca stosowanie dodatku przed każdą wyminą oleju zwłaszcza przy dużych przebiegach.
Sposób użycia LIQUI MOLY Engine Flush 2662 500 ml:
- płukankę stosować przed wymianą oleju
- 500 ml preparatu dolać do 5 l oleju silnikowego, przy rozgrzanym silniku i dać mu popracować od 10 do 15 minut (w zależności od stopnia zanieczyszczenia)
- nie jeździć w tym czasie
- następnie należy wymienić filtr oleju i olej
- dodatek Pro-Line Engine Flush może być stosowany ze wszystkimi dostępnymi olejami silnikowymi.
7. Dodatek do oleju napędowego Liqui Moly Diesel Spulung 2666 o pojemności 500ml.
Diesel Spulung to wysokiej jakości preparat do oczyszczania wtryskiwaczy i całego układu wtryskowego w silnikach Diesla. Skutecznie eliminuje dymienie, wycisza pracę silnika i ułatwia jego rozruch. Już jedno zastosowanie może przywrócić do pracy nawet bardzo zanieczyszczony układ wtryskowy. Oczyszczacz jest idealnym rozwiązaniem podczas przeglądów lub jako profilaktyka co każde 5.000 km.
Właściwości:
- zwiększa niezawodność działania wtryskiwaczy - poprawia efektywność i trwałość układu wtryskowego
- podnosi liczbę cetanową - optymalizuje spalanie paliwa
- gwarantuje optymalne spalanie - zwiększa efektywność spalania, co przekłada się na lepsze osiągi silnika
- dobra ochrona przed korozją - chroni metalowe części układu paliwowego przed korozją
- wysoce ekonomiczny - przeciwdziała wysokim kosztom napraw związanym z zanieczyszczeniami
- czyści układ paliwowy - skutecznie usuwa nagromadzone zanieczyszczenia z całego układu paliwowego
Sposób użycia:
Dodanie do paliwa: Wlać preparat bezpośrednio do zbiornika paliwa. Jedno opakowanie (0,5 L) wystarcza na 70 litrów paliwa.
Filtr paliwa: Można również dodać do nowego filtra paliwa.
Uruchomienie silnika: W przypadku mocno zabrudzonego układu można uruchomić silnik tylko na płynie czyszczącym lub wlać preparat na małą ilość paliwa.
Bezpośrednie podłączenie: Największą skuteczność osiąga się przez bezpośrednie podłączenie preparatu do pompy wtryskowej lub pompy wysokiego ciśnienia, pomijając filtr. Jeśli nie ma możliwości ominięcia filtra, należy zastosować nowy element.
Uwagi:
Jeśli filtr paliwa nie może być pominięty, należy użyć nowego filtra.
Jako profilaktykę zaleca się regularne stosowanie preparatu co każde 5.000 km.
Diesel Spulung/Diesel Purge: Produkt dostępny w dwóch wersjach językowych. Oba warianty są oryginalnymi produktami o takim samym zastosowaniu.
Oczyszczacz Wtryskiwaczy Diesel Spulung jest kompatybilny z większością systemów wtryskowych Diesla i można go stosować w szerokim zakresie modeli i typów pojazdów.
Zestaw przygotowany do podłączenia bezpośredniego z pominięciem filtra.
Pakiet na zdjęciu zawiera:
8. Wąż igielitowy o średnicy wewnętrznej 8 mm i długości 4 m (wąż jest w całości, w razie potrzeby należy go dociąć do żądanej długości) wystarczająco długi aby puszkę z dodatkiem czyszczącym położyć nawet poza obrysem pojazdu.
9. Filtr paliwa Filtron PS 821 przeznaczony do filtrowania zanieczyszczonego dodatku powracającego z układu paliwowego z powrotem do puszki (filtr montujemy na wężu powrotnym).
10. Dwie złączki do węży proste 8mm x 8mm do łatwego i szybkiego podłączenia w przewód zasilania i powrotu paliwa.
11. Uszczelka korka wlewu oleju Febi Bilstein 100690 odpowiadająca numerowi oryginału OE 06A103483D.
12. Uszczelki (oringi) filtra paliwa Febi Bilstein 21587 odpowiadające numerowi oryginału OE 1J0198247.