O przedmiocie

Witam,

Oferuję do sprzedaży zestaw do:

  • kompleksowej wymiany oleju,
  • wymiany wszystkich filtrów,
  • płukania układu smarowania (olejowego),
  • czyszczenia układu zasilania (paliwowego) z pełnym pakietem (filtr przewodowy, wąż, złączki) do bezpośredniego podłączenia w układ paliwowy.

Zestaw przeznaczony jest w szczególności do silników wysokoprężnych Diesla 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach o kodach AVB, AVF, AWX, BGW, BHW a także tych opartych na systemie wtrysku Common Rail oraz wszystkich pojazdów z grupy VAG VW/AUDI/SEAT/SKODA o pasujących numerach oryginału OE i OEM z poniższego zestawu.

W skład zestawu wchodzą:

1. Olej Castrol EDGE 5W-30 LL o pojemności 5 litrów (z firmową zawieszką serwisową i nowym logo) rekomendowany przez wiodących producentów, nadaje się do samochodów, których silniki wymagają użycia oleju w klasie 5W-30 i który spełnia normy:

  • MB 229.31 – norma nadawana olejom wielosezonowym do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych Mercedes-Benz najnowszej konstrukcji, wyposażonych w filtr cząstek stałych; olej energooszczędny dający obniżenie zużycia paliwa;
  • MB 229.51 – norma dla olejów wielosezonowych do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych Mercedes-Benz najnowszej konstrukcji, wyposażonych w filtr cząstek stałych; mogących pracować w trybie przedłużonych okresów wymiany;
  • VW 504.00  – oleje wielosezonowe do silników benzynowych samochodów osobowych VW nowszej konstrukcji do wydłużonych przebiegów; oleje w lepkości 5W-30;
  • VW 507.00 – oleje wielosezonowe do silników wysokoprężnych samochodów osobowych VW nowszej konstrukcji z pompowtryskiwaczami lub Common Rail oraz do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych do wydłużonych przebiegów; oleje w lepkości 5W-30;
  • Porsche C30 – olej z normą Porsche C30 gwarantuje doskonałe smarowanie wszystkich swoich silników Diesla oraz silników benzynowych V6 (Porsche Cayenne). Olej silnikowy zgodny z normą „PORSCHE C30” spełnia wszystkie wysokie wymagania dotyczące odporności filmu olejowego.
  • ACEA C3 – normy ACEA nadaje się olejom kompatybilnym z układami katalicznymi; norma ACEA C3 nadawana jest olejom o bardzo dobrych właściwościach i przeznaczonych do silników benzynowych i diesla, samochodów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i 3 funkcyjne (3 drożne) układy katalityczne TWC; oleje tej klasy zwiększają trwałość filtrów DPF i układów katalitycznych TWC.

Zalety, korzyści i zastosowanie:

  • najwyższej jakości olej silnikowy z technologią Fluid TITANIUM modyfikuje swoje właściwości, by stać się mocniejszy pod obciążeniem;
  • specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników VW Group
  • wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych;
  • może być eksploatowany w wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju;
  • specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników benzynowych i diesla.

2. Oryginalny filtr oleju Volkswagen AG o numerze OE 074115562 z uszczelnieniem.

3. Oryginalny filtr paliwa Volkswagen AG o numerze OE 1J0127401A z uszczelnieniem.

4. Filtr powietrza Filtron AP 063/1.

5. Filtr kabinowy (przeciwpyłkowy) Filtron K 1006A w wersji z węglem aktywnym redukującym w znacznej mierze alergeny, bakterie i pleśń.

6. Dodatek do oleju silnikowego (płukanka) LIQUI MOLY PRO-LINE Engine Flush 2662 o pojemności 500 ml.

Środek z linii profesjonalnej Liqui Moly doskonale płucze cały układ olejowy, usuwa osady z rowków pierścieni tłokowych, co może zapobiec ich zapiekaniu. Polepsza sprawność silnika, dzięki rozpuszczeniu osadów i pozbycia się ich wraz ze starym, zużytym olejem. Producent zaleca stosowanie dodatku przed każdą wyminą oleju zwłaszcza przy dużych przebiegach.

Sposób użycia LIQUI MOLY Engine Flush 2662 500 ml:

  • płukankę stosować przed wymianą oleju
  • 500 ml preparatu dolać do 5 l oleju silnikowego, przy rozgrzanym silniku i dać mu popracować od 10 do 15 minut (w zależności od stopnia zanieczyszczenia)
  • nie jeździć w tym czasie
  • następnie należy wymienić filtr oleju i olej
  • dodatek Pro-Line Engine Flush może być stosowany ze wszystkimi dostępnymi olejami silnikowymi.

7. Dodatek do oleju napędowego Liqui Moly Diesel Spulung 2666 o pojemności 500ml.

Diesel Spulung to wysokiej jakości preparat do oczyszczania wtryskiwaczy i całego układu wtryskowego w silnikach Diesla. Skutecznie eliminuje dymienie, wycisza pracę silnika i ułatwia jego rozruch. Już jedno zastosowanie może przywrócić do pracy nawet bardzo zanieczyszczony układ wtryskowy. Oczyszczacz jest idealnym rozwiązaniem podczas przeglądów lub jako profilaktyka co każde 5.000 km.

Właściwości:

  • zwiększa niezawodność działania wtryskiwaczy - poprawia efektywność i trwałość układu wtryskowego
  • podnosi liczbę cetanową - optymalizuje spalanie paliwa
  • gwarantuje optymalne spalanie - zwiększa efektywność spalania, co przekłada się na lepsze osiągi silnika
  • dobra ochrona przed korozją - chroni metalowe części układu paliwowego przed korozją
  • wysoce ekonomiczny - przeciwdziała wysokim kosztom napraw związanym z zanieczyszczeniami
  • czyści układ paliwowy - skutecznie usuwa nagromadzone zanieczyszczenia z całego układu paliwowego

Sposób użycia:

Dodanie do paliwa: Wlać preparat bezpośrednio do zbiornika paliwa. Jedno opakowanie (0,5 L) wystarcza na 70 litrów paliwa.

Filtr paliwa: Można również dodać do nowego filtra paliwa.

Uruchomienie silnika: W przypadku mocno zabrudzonego układu można uruchomić silnik tylko na płynie czyszczącym lub wlać preparat na małą ilość paliwa.

Bezpośrednie podłączenie: Największą skuteczność osiąga się przez bezpośrednie podłączenie preparatu do pompy wtryskowej lub pompy wysokiego ciśnienia, pomijając filtr. Jeśli nie ma możliwości ominięcia filtra, należy zastosować nowy element.

Uwagi:

Jeśli filtr paliwa nie może być pominięty, należy użyć nowego filtra.

Jako profilaktykę zaleca się regularne stosowanie preparatu co każde 5.000 km.

Diesel Spulung/Diesel Purge: Produkt dostępny w dwóch wersjach językowych. Oba warianty są oryginalnymi produktami o takim samym zastosowaniu.

Oczyszczacz Wtryskiwaczy Diesel Spulung jest kompatybilny z większością systemów wtryskowych Diesla i można go stosować w szerokim zakresie modeli i typów pojazdów.

Zestaw przygotowany do podłączenia bezpośredniego z pominięciem filtra.

Pakiet na zdjęciu zawiera:

8. Wąż igielitowy o średnicy wewnętrznej 8 mm i długości 4 m (wąż jest w całości, w razie potrzeby należy go dociąć do żądanej długości) wystarczająco długi aby puszkę z dodatkiem czyszczącym położyć nawet poza obrysem pojazdu.

9. Filtr paliwa Filtron PS 821 przeznaczony do filtrowania zanieczyszczonego dodatku powracającego z układu paliwowego z powrotem do puszki (filtr montujemy na wężu powrotnym).

10. Dwie złączki do węży proste 8mm x 8mm do łatwego i szybkiego podłączenia w przewód zasilania i powrotu paliwa.

11. Uszczelka korka wlewu oleju Febi Bilstein 100690 odpowiadająca numerowi oryginału OE 06A103483D.

12. Uszczelki (oringi) filtra paliwa Febi Bilstein 21587 odpowiadające numerowi oryginału OE 1J0198247.

Stan Nowy
Stan opakowania oryginalne
EAN (GTIN) 9414758170327
Kod producenta P02011C-01
Producent Castrol
Model Edge 5W30 LL
Pojemność opakowania 5 l
Klasa lepkości SAE 5W-30
Rodzaj syntetyczne
Przeznaczenie Samochody osobowe
Specyfikacja jakościowa ACEA C3
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 5 kg
Norma producenta BMW Longlife-04, GM-LL-B-025, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 505 00, VW 505 01, VW 507 00
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 97fcdd61-2535-4f87-a4db-84408fe28980

Podobne wyszukiwania