Auto użytkowane na co dzień dojazd do pracy plus w weekend trasy ok 120-230km. W rękach rodziny od ponad 5 lat. Typowa sprawa w e39 progi tył oraz klapa, przód auta bez rdzy) Silnik sprawny do zrobienia uszczelka pod pokrywą zaworów oraz 1 poduszka silnika. Skrzynia wymaga opieki jednak działa nie gubi biegów, nie przeciąga oraz każdy bieg działa.
Sprzedaję ponieważ zmieniam auto na nowsze i gdyby nie brak funduszy dalej wkładał bym w nią pieniądze i serce.
Ostatnio zrobione:
+ klocki hamulcowe (BOSH)
+ naprawiony ręczny
+ olej (LIQUI MOLY LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40 5L(~289000km) oraz filtry (MAN)
+ Dyferencjał + olej
+ Regeneracja odbłyśników oraz montaż nowych xenonów(Philips D2S X-Treme Vision Xenon Żarnik 4800K)
+ Wszystkie rolki oraz napinacze osprzętu silnika (oprócz jednej która piszczy przy gaszeniu)+ pasek osprzętu
+ Zawieszenie robione póki co wszystko sprawne również poduchy
+ Zawór turbiny
+ korekta lakieru + polerka
+ wymienione wszystkie pompy paliwa
+ nowe wycieraczki
Do zrobienia:
- szyba z prawej strony spadła z prowadnicy (5 min roboty)
- od strony kierowcy silniczek od zamka centralnego (40zł)
- sprzęgło hydrokinetyczne (powoli się kończy)
- progi tył
- uszczelka pokrywy zaworów (chociaż po zmianie oleju na 5w40 nie zauważyłem ubywania oleju)
- poduszka silnika
- alusy do regeneracji
- sprężyna wycieraczek (potrafią skakać do póki porządnie się nie namoczą)
- zacięta szyna fotela pasażera
- tapicerka szyberdachu (odkleiła się i zawinęła)
- głośnik pasażera (40zł)
https://www.mdecoder.com/decode/wbadp81020gv56471