O przedmiocie

Jest to kolejna książka, która pomoże Ci zareklamować swój biznes w sieci, dzięki wydawnictwu Poltex.
Książka ta omawia najnowsze trendy oraz metody zareklamowania się Twojej firmy w sieci.

Autor Tomasz Stopka, pisząc swoją książkę, oparł swoją wiedzę na podstawie 9 letniego, zawodowego doświadczenia.

O content marketingu uczył się i pracował w agencjach interaktywny, na poczytnych portalach w Polsce, oraz sam reklamował swoją firmę w sieci.


Książka pisana jest w takim stylu jakby zwracał siędo swojego czytelnika w bezpośredni sposób.
To pomaga skrócić dystans jego czytelnika do samego siebie i do opisywania swojej wiedzy w książce.

Content markteing jest bardzo ważny dla istnienia Twojej firmy.

Dziśjesteśmy zalewani reklamą, Ona jest wszędzie.
Więc tak bardzo ważne jest opanować praktyczne porady i metody reklamy swojej firmy w sieci.

Zamiarem autor było przekazanie wielu inspiracji, porad w taki sposób, aby książka nie była encyklopedią ze zbiorem samych definicji i regułek.

Autor ma nadzieje, że przekazał wiedzę na temat content marketingu w sposób bezproblemowy. Wie, że sztuka dobrego marketingu w sieci, może chwilami zniechęcać co do wyników, to zachęca do zaglądania do swojej publikacji.
Zachęca też, aby na przykładach w książce, zaglądać do konkurencji w zakresie działań marketingowych.

W książce autor starał się przekazać jak najwięcej wiedzy, która może być pomocna w zrozumieniu content marketingu. Może książka być pomocna zarówno przy tworzeniu treści na blog, newsletter sklepu jak i przy planowaniu kampanii marketingowej.

Książka ma 146 stron. Zawiera ona 6 rozdziałów.
A na samym końcu mieści się słowniczek pojęć.
Książka zaczyna się od zaznajomienia się z podstawami content marketingu.

W kolejnych rozdziałach jest o:
– content marketing a SEO, CM, PR
– założeniach w działaniach nt. content marketingu
– budowaniu dobrej treści pod SEO, publikacje i promocje w internecie
– mierzeniu skuteczności działań w zakresie content marketingu
– depozycjonowaniu w sposób przewrotny.
Dodatkiem w treści książki jest rozdział o content marketingu a Influence marketingu.
Książka ta to praktyczne przedstawienie zebranego doświadczenia autora, w agencjach interaktywnych, na portalach w internecie i na podstawie własnych działań do promocji swojego biznesu.

Publikacja pomoże odpowiedzieć na podstawowe pytania i przedstawić ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych w content marketingu.

Ta publikacja odmieni Twoje patrzenie na reklamę w sieci, oraz odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych co nieco więcej wiedzą o content marketingu.

Tytuł: Content marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj
Autor: Tomasz Stopka
rok: 2017
ilość stron: 146

  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788375616637
  • Tytuł: Content marketin
  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788375616637
  • Tytuł: Content marketin
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 568859b2-2e7d-4521-9aec-0d81522a172c

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Bydgoszcz  
(21)
Sopot  
(15)
Józefosław  
(8)
Kielce  
(8)
Zielona Góra  
(7)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Komorów  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Tychy  
(3)
Twardogóra  
(3)
Elbląg  
(3)
Rybnik  
(3)
Gostynin  
(3)
Radom  
(3)
Mikołów  
(2)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Widacz  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Połaniec  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Września  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Kościelec  
(1)
Borki  
(1)
Czarnków  
(1)
Lutowiska  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Głubczyce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ryczywół  
(1)
Jasło  
(1)
Cianowice  
(1)
Bytom  
(1)
Suchy Las  
(1)