Jest to kolejna książka, która pomoże Ci zareklamować swój biznes w sieci, dzięki wydawnictwu Poltex.
Książka ta omawia najnowsze trendy oraz metody zareklamowania się Twojej firmy w sieci.
Autor Tomasz Stopka, pisząc swoją książkę, oparł swoją wiedzę na podstawie 9 letniego, zawodowego doświadczenia.
O content marketingu uczył się i pracował w agencjach interaktywny, na poczytnych portalach w Polsce, oraz sam reklamował swoją firmę w sieci.
Książka pisana jest w takim stylu jakby zwracał siędo swojego czytelnika w bezpośredni sposób.
To pomaga skrócić dystans jego czytelnika do samego siebie i do opisywania swojej wiedzy w książce.
Content markteing jest bardzo ważny dla istnienia Twojej firmy.
Dziśjesteśmy zalewani reklamą, Ona jest wszędzie.
Więc tak bardzo ważne jest opanować praktyczne porady i metody reklamy swojej firmy w sieci.
Zamiarem autor było przekazanie wielu inspiracji, porad w taki sposób, aby książka nie była encyklopedią ze zbiorem samych definicji i regułek.
Autor ma nadzieje, że przekazał wiedzę na temat content marketingu w sposób bezproblemowy. Wie, że sztuka dobrego marketingu w sieci, może chwilami zniechęcać co do wyników, to zachęca do zaglądania do swojej publikacji.
Zachęca też, aby na przykładach w książce, zaglądać do konkurencji w zakresie działań marketingowych.
W książce autor starał się przekazać jak najwięcej wiedzy, która może być pomocna w zrozumieniu content marketingu. Może książka być pomocna zarówno przy tworzeniu treści na blog, newsletter sklepu jak i przy planowaniu kampanii marketingowej.
Książka ma 146 stron. Zawiera ona 6 rozdziałów.
A na samym końcu mieści się słowniczek pojęć.
Książka zaczyna się od zaznajomienia się z podstawami content marketingu.
W kolejnych rozdziałach jest o:
– content marketing a SEO, CM, PR
– założeniach w działaniach nt. content marketingu
– budowaniu dobrej treści pod SEO, publikacje i promocje w internecie
– mierzeniu skuteczności działań w zakresie content marketingu
– depozycjonowaniu w sposób przewrotny.
Dodatkiem w treści książki jest rozdział o content marketingu a Influence marketingu.
Książka ta to praktyczne przedstawienie zebranego doświadczenia autora, w agencjach interaktywnych, na portalach w internecie i na podstawie własnych działań do promocji swojego biznesu.
Publikacja pomoże odpowiedzieć na podstawowe pytania i przedstawić ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych w content marketingu.
Ta publikacja odmieni Twoje patrzenie na reklamę w sieci, oraz odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych co nieco więcej wiedzą o content marketingu.
Tytuł: Content marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj
Autor: Tomasz Stopka
rok: 2017
ilość stron: 146