O przedmiocie

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny. Autor : Seth Godin Wydawnictwo : Helion. Rok wydania : 2005. Okładka : twarda. Ilość stron : 181 Książka w bardzo dobrym stanie. Posiada niewielkie ślady używania. Książki wysyłam w ciągu 24 godzin. Przywiązuję dużą wagę do zabezpieczenia książek przed wysyłką, aby dotarły do zamawiających w takim stanie w jakim są zaprezentowane w ogłoszeniu. Opis wydawcy : Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie... Fioletowa Krowa. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Apple, Nokia, Yahoo!, Bloomberg, IKEA, Amazon.com, Google, HBO czy Ducati rozwijają się w błyskawicznym tempie, pozostawiając w tyle znane i tradycyjnie silne marki? Znajdź w swojej branży jakiś kruczek, którego nikt jeszcze nie odkrył. Skoncentruj marketing na najważniejszych klientach i docieraj do nowych, atrakcyjnych nisz rynkowych. Wraz z autorem tej książki spójrz prawdzie w oczy: lista marketingowych "P", z której korzystano przez dekady, już nie wystarcza. Prawdziwy sukces rynkowy odniosą tylko produkty fenomenalne, przewrotne i fascynujące. I nie chodzi bynajmniej o marketingową broszkę, którą w ostatniej chwili można przypiąć do produktu lub usługi. Fioletowa Krowa to cecha wrodzona -- albo jest albo jej nie ma. W książce znajdziesz przykłady, wskazówki i informacje, z pomocą których łatwiej będzie Ci wyhodować Fioletową Krowę: - ABC niezwykłego produktu, - krzywa rozpowszechniania nowej idei, - krótka historia reklamy, - problem nieskutecznej reklamy masowej, - tajemnice sukcesu niezwykłych firm i produktów. Ta książka to manifest skierowany do marketerów, którzy chcą kreować produkty i usługi warte wprowadzenia na rynek.
Stan Bardzo dobry
Wydawnictwo Helion
Okładka twarda
ISBN 832460166X
Tytuł Fioletowa krowa
Rok wydania 2005
Liczba stron 181
Wysokość produktu 20 cm
Szerokość produktu 13 cm
Autor Seth Godin
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: c13bba99-2b00-4e87-8e8c-3f526ebbcb70

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Sopot  
(15)
Kielce  
(8)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Komorów  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Radom  
(3)
Tychy  
(3)
Gostynin  
(3)
Elbląg  
(3)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Mikołów  
(2)
Głubczyce  
(1)
Cianowice  
(1)
Szczekociny  
(1)
Jasło  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Września  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Limanowa  
(1)
Kościelec  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Czarnków  
(1)
Borki  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Lutowiska  
(1)
Widacz  
(1)
Suchy Las  
(1)
Bytom  
(1)
Ryczywół  
(1)
Ciechanów  
(1)
Pyskowice  
(1)
Połaniec  
(1)