O przedmiocie

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

„Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów". Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

„Znakomita książka – kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy nawet w osobistych związkach. Polecam szczególnie marketerom, strategom i pracownikom działów kreacji agencji reklamowej, bo dzięki tej książce twórcy reklamowi, do tej pory zdani jedynie na własne olśnienia, dostają do ręki ustrukturyzowaną paletę możliwości". Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Poland

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do „New York Timesa", „Time'a”, „Fortune" i ,,Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu „Fortune 500".

Stan Bardzo dobry
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 0.500 kg
ISBN 9788375103182
Tytuł Gerald i Lindsay Zaltman
Rok wydania 2010
Liczba stron 212
Numer wydania 1
Wydawnictwo Dom Wydawniczy Rebis
Okładka twarda
Autor Metafora w marketingu
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 8b2d8a05-97c9-465b-ba46-b13e964ef1c7

Marketing i zarządzanie

Sopot  
(15)
Kielce  
(8)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Książenice  
(4)
Komorów  
(4)
Opole  
(4)
Elbląg  
(3)
Tychy  
(3)
Gostynin  
(3)
Radom  
(3)
Myszków  
(2)
Mikołów  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Józefów  
(2)
Świnoujście  
(2)
Chrzanów  
(2)
Piasek  
(2)
Kraśnik  
(2)
Cianowice  
(1)
Limanowa  
(1)
Jasło  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Września  
(1)
Lutowiska  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Głubczyce  
(1)
Kościelec  
(1)
Czarnków  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Ciechanów  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Połaniec  
(1)
Widacz  
(1)
Suchy Las  
(1)
Bytom  
(1)
Ryczywół  
(1)
Borki  
(1)
Pyskowice  
(1)
Krasnystaw  
(1)