O przedmiocie

Polacy coraz częściej dokonują zakupów za pośrednictwem internetu, aplikacji na telefon.

Autorzy, jako marketingowy team z dużym doświadczeniem, zwykle opierają się zmianom. Od dawna wierzyli w reklamę na urządzenia mobilne.
Opierając się na danych i na statystyce widać, że kupujący coraz częściej rozpoznają marki właśnie przez telefony.
Więc wszystko się zmienia i są to zmiany na dobre.

Autorami jako dobrze znający się ludzie, przez wiele lat ze sobą współpracowali. Autorzy, jako marketingowy team z doświadczeniem, zdobyli ogromne doświadczenie i praktyczne rozwiązania. Oni wiedzą, że nawet kupujący coraz częściej rozpoznają marki właśnie przez telefony.

Przez wszystkie rozdziały autorzy będą stale przypominać czytelnikowi, jak ważne jest utrzymanie strategicznego myślenia, nawet kiedy zgłębiasz się w poszczególne taktyki.
Bo mobilność upstrzona jest świecidełkami, a tworzenie aplikacji czy rozwijanie kampanii opartej na wirtualnej rzeczywistości może wydawać się niezwykle kuszące.

W książce nakreślone są ramy pozwalające czytelnikowi ocenić potrzeby klientów jego, i swoje cele. Przedstawiona jest strategiczna metodologia pozwalająca na zaspokojenie obu tych celów.

Autorzy będą przekonywać czytelnika by ten pamiętał, że:
mobilność koncertuje się na ludziach- nie na urządzeniach;
mobilność jest społecznościowa
mobilność jest wszechobecna.

Książka powstała też na podstawie wywiadów z licznym gronem osób z branży, od starszych inżynierów, twórców strategii i przedsiębiorców.
Wszyscy podzielili się cennymi przemyśleniami.

Technologia mobilna powinna być naturalnym przedłużeniem wszystkiego co robisz w sieci, i trzeba skupić się na treści.

Adresatem tej książki są:
- marketingowcy agencji;
- marketingowcy marek;
- właściciele małych i średnich firm.

Nauka z tej książki jest taka, że im więcej się dowiesz o aktualnym środowisku mobilnym i jego wspaniałej złożoności, dodając do tego wszechstronną wiedzę o ramach strategicznych, to czytelnik będzie sam wiedział, jakie kanały i jakie taktyki wykorzystać.

Książka rozpoczyna się pogłębionym opisem możliwości mobilnych, by potem przejść szczegółowo do przedstawienia kolejnych kroków, by rozwinąć strategię mobilną dostosowaną do danej marki.

Będzie wprowadzenie do świata mobilnego, z którego dowie się czytelnik do kogo może dotrzeć i jak zrobić to w skuteczny sposób.

Są też szczegółowe wytyczne dotyczące rozwoju planu strategicznego.
Jak rozpocząć kanał mobilny oparty na sms-ach wysyłanych do klientów.

Koncentracja jest też na witrynach mobilnych, bo dzięki stronie można pozyskać wielu klientów.

Omówiono też możliwości projektowania i wykonania strony mobilnej oraz opis najlepszych praktyk związanych z testowaniem, optymalizacją wyszukiwarek i mierzeniem swojego sukcesu.

Szczegółowo opisano, co trzeba wiedzieć o projektowaniu i wykonaniu aplikacji mobilnej oraz o marketingu niezbędnym, jeśli program ma zostać zauważony i utrzymywać zaangażowanie odbiorców.

Jest też nauka wyszukiwania mobilnego, wyświetlania i wysyłki e-maili oraz sposobów formy reklamy, by przyciągnąć więcej odpowiednich i zaangażowanych odbiorców swoich treści mobilnych.

Takie i więcej treści zawiera ta książka.
W dodatku do książki są listy firm, usług i innych źródeł, które mogą okazać się przydatne, kiedy czytelnik będzie rozwijał swoje zdolności mobilne.

Aby ułatwić przyswojenie sobie wiedzy, autorzy zawarli też słowniczek, z kluczowymi terminami dotyczącymi opisanej branży.

Książka to to doskonały przewodnik, bez którego nie można się obejść, chcąc czerpać zyski z mobilnej rewolucji, autorstwa dwóch umysłów branży reklamy w sieci.

Autorzy zebrali w tej książce kwintesencję wiedzy dotyczącej marketingu mobilnego. Jest ona bogata w dane, szczegółowo opisująca strategie i taktyki mobilne, z których korzystają zarówno nowicjusze jak i marketingowcy doświadczeni w kontaktach z tym medium.
Jeśli jesteś zainteresowany jak:
- wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych;
- wybrać właściwą formę reklamy z zależności od potrzeb
- jaki potencjał ma m-handel

to sięgnij po tę książkę.

Książka jest nowa, ma zagięcia powstałe przy transporcie książki w kartonie.

Więc wszystko się zmienia i są to zmiany na dobre.

  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788324676996
  • Tytuł: Godzina dziennie z mobile marketingiem
  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788324676996
  • Tytuł: Godzina dziennie z mobile marketingiem
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: e2c17ed8-4970-47d0-9178-900072e80a06

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Bydgoszcz  
(21)
Sopot  
(15)
Józefosław  
(8)
Kielce  
(8)
Zielona Góra  
(7)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Komorów  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Tychy  
(3)
Twardogóra  
(3)
Elbląg  
(3)
Rybnik  
(3)
Gostynin  
(3)
Radom  
(3)
Mikołów  
(2)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Widacz  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Połaniec  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Września  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Kościelec  
(1)
Borki  
(1)
Czarnków  
(1)
Lutowiska  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Głubczyce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ryczywół  
(1)
Jasło  
(1)
Cianowice  
(1)
Bytom  
(1)
Suchy Las  
(1)