Hamulce nowe, kompletne, gotowe do jazdy po podłączeniu przewodów. Oliwka do zakucia przewodu w zestawie. Dwa zaxiski hamulcowe z okładzinami, klamki hamulcowe prawa i lewa z obejmami, przewody hamulowe.
Hamulec Level TLM wykorzystuje najlepsze technologie firmy SRAM. Zapewnia najwyższą skuteczność hamowania i jest do tego bardzo lekki. Producent poleca TLM do lekkich rowerów XC i trail. W hamulcu zastosowano mechanizm DirectLink. W połączeniu z aluminiową klamką, płynem DOT 5.1 i dwutłoczkowym zaciskiem daje to niesamowitą siłę hamowania i modulację. Konstrukcja świetnie odprowadza ciepło, co przekłada się na zawsze dużą skuteczność, niezależnie od długości i stopnia nachylenia pokonanych zjazdów.
Najważniejsze informacje:
Materiał dźwigni: kute aluminium
Konstrukcja zacisku: dwa tłoczki
Mocowanie zacisku: Post Mount
Okładziny: organiczne ze stalową płytką, montowane od góry
Średnica tarcz hamulcowych: dedykowane tarcze Centerline 140 (tył)/160/170/180/200 mm, bez tarczy i adaptera w komplecie
Płyt DOT 5.1
Materiał zacisku: aluminium
Przeznaczenie: XC, trail
Mocowanie: dwustronna, odwracalna dźwignia, uniwersalny zacisk
Geometria: dźwignia porusza się zgodnie z naturalnym ruchem ręki
Regulacja odległości dźwigni od kierownicy w pozycji wyjściowej
Mocowanie zacisku do adaptera: bez podkładek 3Dbezpośrednio
Typ obejmy: MMX ze sworzniem, otwierana
Technologie:
Bleeding Edge. Nowy układ odpowietrzania, zastosowany przez firmę SRAM. Kanały są poukładane w ten sposób, by powietrze nie gromadziło się w zakrzywieniach. S4 odpowietrza się bardzo szybko i łatwo DOT 5.1. Płyn ten ma najlepsze parametry ze wszystkich, stosowanych w hamulcach rowerowych. Temperatura jego wrzenia to 260 stopni C (dla DOT 4 jest to 230 stop. C)
Expandable Bladder. Nowa konstrukcja dźwigni hamulcowej. Przepona jest tak zaprojektowana, by odprowadzać powietrze z dźwigni i tłoczyć płyn tam, gdzie jest potrzebny. W efekcie hamulce działają z większą mocą.
Heat Shield. Osłony termiczne ze stali nierdzewnej zmniejszają temperaturę płynu hamulcowego nawet o 20 stop. C., dzięki czemu „hample” działają z większą skutecznością
Kompatybilność z MatchMaker i MMX. Oszczędzaj masę i miejsce na kierownicy. Na jednej obejmie mogą być zamocowane klamki hamulcowe, manetki SRAM i Rock Shox (np. do sterowania sztycą opuszczaną).
PiggyBack Reservoir. Zbiornik wyrównawczy płynu hamulcowego zoptymalizowany pod kątem wydajności i łatwości użycia. PiggyBack oferuje łatwe i bezpieczne odpowietrzanie, a także ma symetryczny wygląd, przez co można go zamontować po obu stronach kierownicy (obracając klamkę).
TPC Plus (Timing Port Closure). Nowe połączenie między zbiornikiem wyrównawczym a głównym cylindrem ma oferować trwałość (odpowiednie uszczelki i gładkie wykończenie), odpowiednie przekazywanie siły i niezawodność.
Marka SRAM
Długość linki/przewodu 2000 mm
Kolorczarny
Liczba tłoczków 2
Mocowanie hamulca tarczowe Post Mount (PM)
Montaż tył+przód
Przeznaczenie mtb
Rodzaj okładzin żywiczne