HORROR W ARKHAM LCG:
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice.
W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG®, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.
W Zestawie:
·5 KART BADACZY
·5 MAŁYCH KART BADACZY
·110 KART SCENARIUSZY
·119 KART GRACZY
·30 ŻETONÓW ZASOBÓW
·44 ŻETONY CHAOSU
·18 ŻETONÓW PRZERAŻENIA
·27 ŻETONÓW OBRAŻEŃ
·30 ŻETONÓW WSKAZÓWEK/ZAGŁADY
·1 KSIĘGA KAMPANII
·1 ZASADY WPROWADZAJĄCE
·1 KOMPLETNA KSIĘGA ZASAD
Horror W Arkham LCG: Muzeum Miskatonic:
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. NAZWA HORROR W ARKHAM LCG: MUZEUM MISKATONIC GALAKTA PRODUCENT GALAKTA WIEK 14+