INSTRUKCJA Ie-3
Wytyczne techniczno - eksploatacyjne urządzeń do wykrywania stanów awaryjnych taboru
Stan bardzo dobry (idealny)
Wydana w 2005 roku
SPIS TREŚCI
Rozdział l - POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1 Przedmiot i zakres wytycznych
§ 2 Określenia i pojęcia użyte w wytycznych
Rozdział 2 – WŁAŚCIWOŚCI URZADZEŃ DETEKACJI STANÓW
AWARYJNYCH TABORU
§ 3 Przeznaczenie urządzeń
§ 4 Wymagania funkcjonalne urządzeń
§ 5 Budowa urządzeń eksploatacyjnych na sieci PKP PLK S.A.
Rozdział 3 – ZASADY INSTALACJI SZLAKOWYCH URZĄDZEŃ
DSAT
§ 6 Postanowienia ogólne
§ 7 Zasady lokalizacji urządzeń
Rozdział 4 – ZASADY EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ DSAT
§ 8 Organizacja procesu eksploatacji urządzeń
§ 9 Obowiązki personelu obsługi technicznej urządzeń
§ 10 Obowiązki personelu obsługi terminala
Rozdział 5 – UTZYMANIE URZADZEŃ DSAT
§ 11 Postanowienia ogólne
§ 12 Przegląd bieżący urządzeń
§ 13 Przegląd okresowy urządzeń
§ 14 Przegląd sezonowy urządzeń
§ 15 Obsługa diagnostyczna urządzeń
§ 16 Kontrola utrzymania urządzeń
§ 17 Dokumentacja w zakresie utrzymania urządzeń
Rozdział 6 – ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU
WYKRYCIA STANÓW AWARYJNYCH
§ 18 Postanowienia ogólne
§ 19 Zasady postępowania w przypadku wykrycia zagrzanego łożyska osiowego lub
zagrzanych hamulców w przejeżdżającym taborze – funkcja GM, GH
§ 20 Zasady postępowania w przypadku wykrycia deformacji powierzchni tocznej kół w przejeżdżającym taborze – funkcja PM
Rozdział 6 – ZASADY
§ 21 Wymagania formalne
§ 22 Wymagania podstawowe
§ 23 Szczegółowe wymagania techniczne
§ 24 Wymagania dla zespołu torowego
§ 25 Wymagania dla zespołu bazowego
§ 26 Wymagania dla zespołu terminalowego
Rozdział 6 – ZASADY
§ 27 Zasady odbioru technicznego urządzeń
§ 28 Przekazanie urządzeń do eksploatacji
§ 29 Zasady postępowania w przypadku wyłączenia urządzeń z eksploatacji
§ 30 Kwalifikacja do planowych napraw i remontów urządzeń
ZAŁĄCZNIKI
ZOBACZ TAKŻE POZOSTAŁE MOJE AUKCJE