Wiemy jak bardzo cenią Państwo czas swój i swoich pracowników, a zarazem ile go pochłaniają prace administracyjne w firmie. Dzięki naszej innowacyjnej aplikacji, mogą Państwo tworzyć oferty, proformy, faktury itp. oraz posiadać zawsze i wszędzie pełną kontrolę nad projektami wykonywanymi przez Państwa firmę, a dodatkowo informacje o przychodach oraz wydatkach.
APLIKACJA ZBUDOWANA JEST Z NASTĘPUJĄCYCH FUNKCJI:
PROJEKTY:
- podział wykonanych projektów np. na miasta
tworzenie projektu z adresem (klient)
w liście projektów przedstawiane są PRZYCHODY/ WYDATKI/ ZYSK danego projektu
- możliwość dodawania folderów, dodawania plików
- znajduje się zakładka przedstawiająca powiązane oferty z projektem oraz zakładka przedstawiająca PRZYCHODY/ WYDATKI
OFERTY:
- tworzenie nowej oferty (adres, towary/usługi)
- w liście ofert przedstawiane są PRZYCHODY/ WYDATKI/ ZYSK danej oferty
- jeśli oferta została zatwierdzona - zielona kropka
- jeśli projekt został rozpoczęty - pomarańczowa kropka
- planowana data zakończenia projektu (wiersz podświetlany jest na czerwono gdy oferta jest realizowana po terminie)
- data zakończenia
- wysłanie maila z ofertą
- historia wysłanych maili z ofertą
- możliwość tworzenia proformy wybranych towarów/usług z wybranej oferty
PROFORMY:
- tworzenie nowych proform z towarami/usługami
gdy nie jest opłacona proforma podświetla się na czerwono
- wysłanie maila z proformą
- jeśli klient nie opłaci proformy w terminie wysyłany jest automatycznie mail z PONAGLENIEM (np. po 7 dniach), następnie (np. po 14 dniach) WEZWANIE DO ZAPŁATY
- historia wysłanych e-maili z proformą
- po wprowadzeniu daty zapłaty wystawiana jest faktura z wybranej proformy
FAKTURY:
- tworzenie nowych faktur z towarami/ usługami
możliwość dodania pliku
- wysłanie e-maila z fakturą
historia wysłanych e-maili z fakturą
STATYSTYKI:
- PRZYCHODY/WYDATKI roczne firmy wraz z wykresem
- PRZYCHODY/WYDATKI firmy za wybrany okres z podziałem na TOWARY/USŁUGI wraz z wykresem oraz z wyodrębnionymi kwotami VAT
WYDATKI:
- tworzenie wydatków
- powiązanie wydatków z PRACOWNIKAMI, OFERTAMI, TOWARAMI/USŁUGĄ
- możliwość dodawania pliku np. faktury zakupowej
KLIENCI:
- tworzenie klientów
podział klientów na firmy/osoby prywatne
PRACOWNICY:
- dodawanie pracowników
- możliwość dodawania plików
USTAWIENIA:
- dodawanie TOWARÓW/USŁUG
- dodawanie podziału projektów (np.miast)
Podana oferta aplikacji jest poglądowa. Na Państwa życzenie możemy ją dowolnie zmodyfikować oraz dostosować do Państwa potrzeb i wymagań, aby jak najlepiej spełniała swoją funkcję, skracając przy tym czas poświęcany na administrację.
W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości nasz zespół pozostaje do dyspozycji.