Silnik 2.0cdti
Silnik poddany:
- honowaniu tulei cylindra
- czyszczeniu tłoków
- wymiana pierścieni tłokowych
- wymiana panewek
- wał nominalny po polerowaniu czopów
- przystosowanie układu ssącego pompy oleju (stałe połączenie smoka z pompą oleju)
- obróbka głowicy
- wymiana wszystkich uszczelniaczy
- złożenie silnika w całość na nowych uszczelkach
- montaż silnika w aucie, nowy olej, filtr oleju oraz rozrząd!!
Osprzęt silnika poddany zostaje weryfikacji, wtryski poddane sprawdzeniu pod kątem wydajności.
Silnik generuje fabryczną moc. Silnik pasuje do wersji 130koni / 160koni oraz 195koni (wersja z dwiema turbinami)
klient odjeżdża sprawnym autem, pozbawionym wady fabrycznej.
Gwarancja pisemna na wykonaną usługę z pieczątką, podpisem i datą montażu.
Godziny pracy:
Poniedziałek-czwartek 8:00-17:00
Piątek 8:00-16:00