Quicklynks T31 - Poręczny interfejs diagnostyczny OBD2
Dlaczego warto zdecydować się na właśnie ten interfejs?
Kupujesz i działasz:Nie ma potrzeby pobierania ani instalowania żadnych aplikacji w telefonie lub komputerze. Po prostu podepnij urządzenie i zacznij testować.
Niezwykle poręczny:Mała, kompaktowa budowa urządzenia sprawia, że jest to jednocześnie poręczny gadżet jak i profesjonalny komputer diagnostyczny.
Brak dodatkowych opłat:Nie ma ukrytych, wymuszonych rocznych opłat tzw. ABONAMENTÓW, Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany.
Instrukcja i menu w języku polskim:wydrukowana i poskładana instrukcja w pełni po polsku dołączona jest do produktu, menu natomiast jest dostępne po polsku jak i w wielu innych językach.
Jakie możliwości oferuje interfejs?
Interfejs umożliwia:
Odczyt i kasowanie błędów OBD-II: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
Kasowanie lampki CHECK ENGINE
Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali
Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL
informacja o pojeździe - VIN
Podgląd zamrożonych ramek
Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
Sprawdzanie status I/M - stan systemów związanych z emisją
monitory gotowości
oraz wiele innych...
Czy urządzenie będzie działało z moim samochodem?
Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje zniemalwszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2 / EOBD.
Marki samochodów jakie wspiera interfejs:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Ferrari, FIAT, Jaguar, Iveco, Lancia, Lotus, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, MINI, Peugeot, Porsche, Renault, Opel, Saab, Scania, Seat, Skoda, Volkswagen, Volvo, Smart, Honda, Hyundai, Isuzu, Daewoo, Daihatsu, Toyota, Subaru, Suzuki, Kia, Lexus, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Buick, Pontiac, Ford, Chevrolet, Cadillac, Chrysler/Jeep, GM, Rover, Dodge
Gdzie jest gniazdo OBD2?
Często jest pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy. Znajdź go przed zakupem ?
Niektóre samochody mogą mieć gniazdo OBD2 w innym kształcie, proszę przygotować adapter
Współpracuje z protokołami:
SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Czego interfejs nie może zrobić?
Nie obsługuje:Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V i IV, Skoda 1.2 MPI oraz 1.4 MPI simens
Nie wypala DPF,
Nie resetuje błędu AIRBAG i pasów bezpieczeństwa
Nie usuwa błędów ABS, ESP
Nie umożliwia kodowania wtrysków
Nie obsługuje ciężarówek ani rosyjskich samochodów
Nie obsługuje polskich znaków (Ł,Ś,Ć itd. nie przeszkadza to w użytkowaniu)
Zestaw zawiera:
Interfejs diagnostyczny
Pudełko
Instrukcję w języku polskim