☑️ Koło dwumasowe 0B5 Audi A4 A5 A6 C7 Q5 2.0 3.0 TDI DSG7 S-tronic
Część, którą tu zakupisz oprzemy na korpusie twojego obecnego koła dwumasowego które od Ciebie odbierzemy!!
☑️ ZASTOSOWANIE:
Audi | A4 | 07-16 | 7 SP 4WD | L4 2.0L V6 3.0L V8 4.2L
Audi | A5 | 08-16 | 7 SP 4WD | L4 2.0L V6 3.0L 3.2L V8 4.2L
Audi | A5 SPORTBACK | 09-16 | 7 SP 4WD | L4 2.0L V6 3.0L 3.2L
Audi | A6 | 11-16 | 7 SP F/4WD | L4 2.0L V6 2.8L 3.0L V8 4.0L
Audi | A7 | 10-16 | 7 SP F/4WD | L4 2.0L V6 2.5L 2.8L 3.0L V8 4.0L
Audi | Q5 | 08-16 | 7 SP 4WD | L4 2.0L V6 3.0L 3.2L
Porsche | MACAN | 14-16 | 7 SP 4WD | L4 2.0L V6 3.0L 3.6L
❗ Proces regeneracji:❗
☑️ OTWIERANIE
Po otrzymaniu koła dwumasowego do regeneracji, nasz specjalista otwiera je i wyjmuje wszystkie elementy potrzebne do wymiany. Tak naprawdę zostaje tylko obudowa która jest też ponownie wyważana.
☑️ MYCIE
Wszystkie elementy koła dwumasowego trafiają następnie do myjki ciśnieniowo-parowej która wytwarza parę wodną o temperaturze dochodzącej nawet do 180°C. Tak wysoka temperatura zapewnia idealne oczyszczenie ze smarów oraz innych zabrudzeń.
☑️ PIASKOWANIE
Kiedy zakończy się mycie w myjce ciśnieniowo-parowej, elementy trafiają do piaskarki celem dokładnego wypiaskowania. Na tym etapie usuwane są wszelkie resztki starej farby rdzy czy ślady korozji.
☑️ WYMIANA CZĘŚCI
Po dokładnym wymyciu i wypiaskowaniu wymieniamy wszystkie części jak tuleja prowadząca wieloklinowa, sprężyny, ślizgi, smar. Części które używamy są częściami odpowiednikami części oryginalnych a nawet poprawionymi jakościowo i materiałowo zamiennikami. Nasza tuleja wieloklinowa posiada twardość materiału dwukrotnie większą od oryginału (158HRF)
☑️ ZAMKNIĘCIE
Następnym etapem procesu regeneracji koła dwumasowego jest złożenie.
☑️ NITOWANIE
Przed ostatnim elementem procesu regeneracji jest nitowanie. Wszystkie elementy koła dwumasowego które zostały odpowiednio spasowane przez naszego specjalistę zostają złączone na stałe oryginalnymi nitami.
☑️ DYNAMICZNE WYWAŻANIE
Po zakończeniu procesu regeneracji każde koło dwumasowe musi przejść przez szereg testów. Jednym z nich jest dynamiczne wyważenie które bardzo precyzyjnie określa wszystkie możliwe niedoważenia. Pozytywne przejście tego testu eliminuje wystąpienie wibracji podczas dalszej eksploatacji koła dwumasowego. Następnym etapem jest test kinetyczny który zagwarantuje długoletnią pracę w układzie skrzyni automatycznej DSG.