O przedmiocie

Witam, oferuję Państwu 264- stronicową książkę z serii marketingu partyzanckiego. Jak prowadzić domową firmę. Rok wydania 2006r. Autor: Jay Conrad Levinson. Nakład książki został wyczerpany, tak więc nie jest to pozycja, na którą łatwo trafić.

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nie ma w niej żadnych podkreśleń ani notatek. Na życzenie mogę zrobić dokładniejsze zdjęcia przedstawiające stan książki.

Dzięki wiedzy zawartej w tej książce, dodasz przyśpieszenia swojej firmie!

Poniżej zamieszczam krótki opis książki od wydawcy:

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

Poszukiwanie niszy rynkowej

Zdobywanie referencji

Przygotowywanie materiałów reklamowych

Reklama bezpośrednia

Budowanie kanałów sprzedaży

Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych

Proces sprzedaży

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

W razie pytań chętnie udzielę dodatkowych informacji.

Zapraszam do zakupów. Mam również inne książki z tej serii. Jeśli jesteś zainteresowany sprawdź pozostałe moje aukcje.

  • Stan: Bardzo dobry
  • Tytuł: Marketing Partyzancki - Jak prowadzić domową firmę
  • Rok wydania: 2006
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Okładka: miękka
  • Autor: Jay Conrad Levinson
  • Stan: Bardzo dobry
  • Tytuł: Marketing Partyzancki - Jak prowadzić domową firmę
  • Rok wydania: 2006
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Okładka: miękka
  • Autor: Jay Conrad Levinson
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: f652a4f0-9c7a-4393-aea4-2bf1bb9df718

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Bydgoszcz  
(21)
Sopot  
(15)
Józefosław  
(8)
Kielce  
(8)
Zielona Góra  
(7)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Komorów  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Tychy  
(3)
Twardogóra  
(3)
Elbląg  
(3)
Rybnik  
(3)
Gostynin  
(3)
Radom  
(3)
Mikołów  
(2)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Widacz  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Połaniec  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Września  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Kościelec  
(1)
Borki  
(1)
Czarnków  
(1)
Lutowiska  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Głubczyce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ryczywół  
(1)
Jasło  
(1)
Cianowice  
(1)
Bytom  
(1)
Suchy Las  
(1)