Witam, oferuję Państwu 264- stronicową książkę z serii marketingu partyzanckiego. Jak prowadzić domową firmę. Rok wydania 2006r. Autor: Jay Conrad Levinson. Nakład książki został wyczerpany, tak więc nie jest to pozycja, na którą łatwo trafić.
Książka jest w bardzo dobrym stanie, nie ma w niej żadnych podkreśleń ani notatek. Na życzenie mogę zrobić dokładniejsze zdjęcia przedstawiające stan książki.
Dzięki wiedzy zawartej w tej książce, dodasz przyśpieszenia swojej firmie!
Poniżej zamieszczam krótki opis książki od wydawcy:
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
Poszukiwanie niszy rynkowej
Zdobywanie referencji
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Reklama bezpośrednia
Budowanie kanałów sprzedaży
Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
W razie pytań chętnie udzielę dodatkowych informacji.
Zapraszam do zakupów. Mam również inne książki z tej serii. Jeśli jesteś zainteresowany sprawdź pozostałe moje aukcje.