Jay Conrad Levinson
Marketing partyzancki - Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku.
16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Stan idealny