Marketing Sposób myślenia i działania
Józef Perenc
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.
Używana, stan dobry, kartki czyste, bez wpisów, stempli, niewielkie otarcia na krawędziach okładki, ok. 30 kartek jest pomarszczonych po pomoczeniu wodą- stan na zdjęciach.
Rzeczywisty stan pokazany na zdjęciach.
Okładka miękka
Rok wydania 2001
342 strony
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego