O przedmiocie

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

„»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.”
prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

  • Stan: Nowy
  • Język publikacji: polski
  • Tytuł: Marketing. Wprowadzenie
  • Stan: Nowy
  • Język publikacji: polski
  • Tytuł: Marketing. Wprowadzenie
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 3e90fc6d-a984-464a-8a75-7445b9700607

Książki naukowe i popularnonaukowe

Padew Narodowa  
(33)
Laryszów  
(32)
Stanowice  
(28)
Młochów  
(27)
Rosochate Kościelne  
(24)
Konarzyny  
(22)
Czersk  
(16)
Kałuszyn  
(14)
Stęszew  
(13)
Łęczna  
(13)
Dziećmorowice  
(13)
Kudowa-Zdrój  
(12)
Radogoszcz  
(12)
Kraszew  
(12)
Poraj  
(12)
Mogilany  
(12)
Malcanów  
(11)
Chodzież  
(11)
Chlewiska  
(11)
Bytkowice  
(10)
Zamość  
(10)
Brzozów  
(10)
Pleśna  
(10)
Piekoszów  
(10)
Strumień  
(10)
Kobierzyce  
(9)
Przysucha  
(9)
Bronisławów  
(9)
Tułowice  
(9)
Poniatowa  
(9)
Kamieniec  
(9)
Chotków  
(9)
Krasiejów  
(8)
Marszowice  
(8)
Dłużyna Górna  
(8)
Koło  
(8)
Nieporęt  
(8)
Szynych  
(7)
Sobków  
(7)
Grabówka  
(7)
Roczyny  
(7)
Dąbrowice  
(7)
Pigża  
(7)
Pilawa  
(7)
Międzybrodzie Bialskie  
(6)
Jadów  
(6)
Brześć Kujawski  
(6)
Kruszyna  
(6)
Garcz  
(6)
Rostarzewo  
(6)
Baranowo  
(5)
Suchedniów  
(5)
Mazowsze  
(5)
Lipsko  
(5)
Miechucino  
(5)
Osięciny  
(5)
Dąbrówka  
(5)
Włodawa  
(5)
Śniadowo  
(5)
Zawichost  
(5)
Bodzechów  
(4)
Raba Wyżna  
(4)
Burczak  
(4)
Pępowo  
(4)
Boguchwałowice  
(4)
Kuźnia Raciborska  
(4)
Zarzecze  
(4)
Międzyborów  
(4)
Hecznarowice  
(4)
Morąg  
(4)
Santok  
(4)
Szczekociny  
(4)
Grodków  
(4)
Pilnik  
(4)
Świnna  
(4)
Lipowa  
(4)
Bałachy  
(4)
Lubiechowa  
(4)
Kawęczyn  
(4)
Zielonki-Wieś  
(4)
Inwałd  
(4)
Szklary Górne  
(4)
Lutcza  
(3)
Kuryłówka  
(3)
Drzycim  
(3)
Bąkowo  
(3)
Nidek  
(3)
Kamień  
(3)
Rządza  
(3)
Dalików  
(3)
Łęczyca  
(3)
Wąbrzeźno  
(3)
Libertów  
(3)
Adamów  
(3)
Pawonków  
(3)
Żarki  
(3)