O przedmiocie

Całkiem niedawno 20 letnia księgowa w niewielkiej firmie budowlanej zgodziła się porozmawiać z autorami książki na temat swoich uczuć i refleksji. Poproszono ją by w kolorowych czasopismach przygotowała zdjęcia, które najlepiej oddają jej odczucia dotyczące szczególnego w jej życiu momentu. Przez pierwsze chwile pokazywała zdjęcia dzieci, jako świeżo upieczona mama. Wykorzystane na tym spotkaniu techniki pozwoliły wydobyć ważne myśli i uczucia. W firmach zauważono, że zbytnia powierzchowność myślenia menadżerów objawia się następującymi ograniczeniami: - nieumiejętnością przebicia się do rodzaju myślenia klientów firm; -nieumiejętność wykorzystania obserwacji płynących z innych dziedzin w celu sformułowania pytań badawczych; -brakiem odważnego, innowacyjnego spojrzenia na możliwości zaangażowania umysłów klientów. Stąd dlaczego kampanie marketingowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? W konsekwencji prowadzi to do mało efektywnych działań marketingowych, nieskutecznej strategii wprowadzania nowych produktów na rynek. Ludzie zwykle definiują metaforę jako przedstawienie pewnej koncepcji poprzez opis z użyciem pojęć używanych do innych koncepcji. Nasze podejście nie zastępuje oczywiście innych rzetelnych metod badań. Dlatego ta publikacja omawia pracę i spostrzeżenia dotyczące metafor głębokich, dokonane przez nas i naszych współpracowników z różnych krajów. Celem tej książki nie jest szkolenie w zakresie technik badań ani jej szczegółowych opisów. W tej książce chce się pokazać, jak powinno się interpretować komunikaty i jak się budują wizerunki u klientów firm. Rozdział 1 podejmuje temat braku głębi w myśleniu typowym dla większości managerów. Rozdział 2 to przedstawienie pokrótce niektóre społeczne, psychologiczne, fizyczne i neurologiczne podstawy teorii metafor głębokich. Rozdziały od 3-go do 9-tego opisują poszczególne typy metafor głębokich. Każdy rozdział przedstawia obserwacje naukowe na temat istnienia danej metafory, jak również listę powszechnie znanych wyrażeń z nią powiązanych i używanych. W każdym rozdziale pokazano przykłady , w jaki autentyczny sposób firmy rozumieją i wykorzystują metafory głębokie w kontekście konkretnych działań rynkowych. Rozdział 10- ty szczegółowo omawia użycie metafor głębokich. Znajduje się w nim analiza trybów ujawniania się nowych myśli i uczuć związanych z danym tematem wraz z odkrywaniem kolejnych metafor głębokich. Motto tej książki trafnie formułuje jej przesłanie: „Ludzie, rośliny czy pył kosmiczny- wszyscy tańczymy w rytm tajemniczej melodii granej w oddali przez niewidzialnego grajka”. W tej książce rolę niewidzialnego grajka pełni nieświadomość, której początki biorą się większości z myśli. Każda z nich ma złożoną naturę, którą jednak okazuje się mniej tajemnicza gdy tylko nauczymy się uważnie słuchać. #kampania marketigowa, #strategia marki, #skojarzenia na temat marki, #kliencimarki, #metaforawmarketingu, #skojarzeniawmarketingu, #metaforygłębokie, #skutecznastrategiamaretingowa, #klientfirmy, #zrozumieć swojego klienta, #przeniknąćumysłklienta
  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788375103182
  • Tytuł: Metafora w marketingu jak przeniknąć umysł klientów dzięki metaforom głębokim
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 182
  • Numer wydania: 1
  • Wydawnictwo: inne
  • Okładka: miękka
  • Autor: Alina Stasiak
  • Stan: Nowy
  • ISBN: 9788375103182
  • Tytuł: Metafora w marketingu jak przeniknąć umysł klientów dzięki metaforom głębokim
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 182
  • Numer wydania: 1
  • Wydawnictwo: inne
  • Okładka: miękka
  • Autor: Alina Stasiak
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 003b51ec-b8a9-4868-ba8c-5ddb20a65c29

Marketing i zarządzanie

Gdańsk  
(37)
Bydgoszcz  
(21)
Sopot  
(15)
Kielce  
(8)
Zielona Góra  
(7)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Komorów  
(4)
Książenice  
(4)
Opole  
(4)
Radom  
(3)
Twardogóra  
(3)
Elbląg  
(3)
Gostynin  
(3)
Tychy  
(3)
Mikołów  
(2)
Kraśnik  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Piasek  
(2)
Świnoujście  
(2)
Józefów  
(2)
Chrzanów  
(2)
Myszków  
(2)
Widacz  
(1)
Połaniec  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Szczekociny  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Września  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Kościelec  
(1)
Borki  
(1)
Czarnków  
(1)
Lutowiska  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Głubczyce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Ryczywół  
(1)
Pyskowice  
(1)
Bytom  
(1)
Suchy Las  
(1)
Jasło  
(1)
Cianowice  
(1)